W starym dobrym stylu

niedziela, lipca 16, 2017




Komedia to taki gatunek filmowy, który się chyba każdemu podoba, dlatego też z wielką przyjemnością
wybieram się na właśnie te filmy. Jedna z najnowszych nosi tytuł "W starym dobrym stylu", każdemu kto ma wolny czas i chęć na mile spędzenie czasu serdecznie ją polecam.








Trzech starszych panów prowadzi spokojne życie, wypełnione pracą, rodziną i problemami życia codziennego. Jednak ten pozorny porządek zostaje zaburzony gdy tracą oni pracę, a co za tym idzie wszystkie ich oszczędności. Pod wpływem inspiracji wcześniejszymi wydarzeniami decydują się oni napaść na bank. Trwają przygotowania do wielkiego skoku, dopracowany zostaje każdy szczegół, plan wydaję się idealny, taki tez jest jednak napotykają pewne niepowodzenia. Sam epilog mimo, że film  jest komedią potrafi wzruszyć.



Muszę przyznać, że największą zaletą filmu jest obsada. Na trójkę głównych bohaterów wybrano klasyków kina- Michael Caine, Morgan Freeman i Alan Arkin. Miło tez było zobaczyć na ekranie Christophera Lloyd, chyba wszystkim znanym z serii filmów "Powrót do przyszłości". Film wyreżyserował Zach Braff, którego bardziej kojarzyłam z bycia aktorem, jednak po obejrzeniu tego filmu poważnie zastanawiam się nad zapoznaniem się z resztą jego twórczości.





Reasumując, film zawiera bardzo przyjemną dawką humoru taką jak nosi tytuł, czyli w starym dobrym stylu. Pokazuję tez ogromną siłę przyjaźni, ale tez jak ważne jest to, aby mieć przy sobie takich ludzi, z którymi możną przejść przez całe życie i nawet napaść na bank w wieku emerytalnym.


Ocena: 8,5/10


Jaką komedię ostatnio obejrzeliście? 

Źródło; zdjęcia pochodzą z Google, zwiastun z YouTube

10 komentarze

  1. Muszę zapoznać się z tym filmem .Dawno nie oglądałam niczego nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę obejrzeć ten film, uwielbiam takie komedie!

    Buziaki ☼
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy film :D
    Lubię komedie :) Może obejrze :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie oglądałam ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pamiętam jaką komedię ostatnio oglądałam, ale film tak - "Papierowe miasta" i powiem, że średnio mi się spodobał ;)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie zapowiada się ten film, chyba obejrzę <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. rzadko oglądam komedie bo z reguły sa dla mnie nie śmieszne, zazwyczaj oglądanie horrorów zastępuje mi komedie ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mnie zaciekawiłaś, muszę obejrzeć <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł na bloga, film muszę koniecznie obejrzeć <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń