Czarny w szafie

środa, czerwca 29, 2016

"Ulubiony kolor? Czarny." Tą odpowiedź słyszy się coraz częściej. Można uważać czarny, czy biały nie za kolor, ale tak naprawdę kogo to obchodzi? Powiem wam jedno, czarny to życie. Pasuje do wszystkiego, wyszczupla i się cudownie w nim czujesz. Każdy powinien mieć coś czarnego w swojej szafie, a ja pokaże wam co to powinno być.






Czarne buty
Wysokie, czy niskie, tenisówki, czy szpilki- to nieważne, ważne żeby były czarne. Na każdą okazję i do wszystkiego pasuję. Moje czarne tenisówki są niezawodne. To są buty, które noszę najczęściej. Jak się ubrudzą to tego tak nie widać,ubiorę je w lato i w zimę, są po prostu najlepsze. 



Czarne spodnie/ spodenki
Podstawowy element każdej szafy i tu chyba nie trzeba tłumaczyć. dlaczego to one są najlepsze. 



Czarna bluzka\koszula
Do czarnej bluzki założysz jasne czy czarne spodnie, a i tak będzie pasować, a co najlepsze będzie się wyglądać świetnie. Nieważne czy dopasowana czy oversize, każda czarna koszula czy podkoszulek wygląda dobrze.



Czarna sukienka
Kiedyś panowała wielka tradycja, że każda dziewczyna/kobieta w swojej szafie powinna mieć "czarną mini". Teraz ten fason już jest dowolny. Dopasowane sukienki nie da każdego są fajne, czasem lepiej postawić na coś luźnego i przewiewnego, czyli coś idealnego.


Czarna torebka 
Również pasuję do wszystkiego, najlepiej kiedy jest pojemna, ale też nie przypomina swoimi wymiarami Mount Everest. Może być prosta, albo bardzo ozdobna, każda wygląda dobrze.






Jestem świadoma tego, że dopiero co zaczęły się wysokie temperatury i nie każdemu pasuję ubieranie się na czarno, ale powiem wam, że czarne ubrania, które są przewiewne to zarówno świetna opcja na taką pogodę,co kolorowe stroję.

A ty co masz czarnego w swojej szafie?







13 komentarze

  1. Czarny to mój ulubiony kolor! Prawie wszystkie moje rzeczy w szafie są czarne haha :D

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również podobnie jak Ty świetnie czuję się w czarnych ubraniach, których w mojej szafie jest wiele.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Połowa mojej szafy jest w kolorze czarnego :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jest sporo czarnego ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Black&White u mnie :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja szafa praktycznie składa się tylko z czarnych rzeczy ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarnych rzeczy w szafie mam mnóstwo, tak samo jeżeli chodzi o białe, które teraz do opalonego ciała wyglądają cudownie :) świetny blog i super wpisy!

    a u mnie mały konkurs i wpis z ostatniej wycieczki do Krakowa http://collectionoftravelsmemories.blogspot.com/2016/07/podroze-po-polsce-krakow.html#more

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kolor czarny. Jest obecnie bardzo modny :)


    Zobacz jak łatwo możesz dostać pudełko japońskich słodyczy:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarny to rzeczywiście klasyk i tak naprawdę pasuje do wszystkiego więc warto mieć w swojej szafie kilka takich ubrań właśnie w takim kolorze.

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudowne inspiracje! Uwielbiam ten kolor :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość mojej szafy jest czarna :3 Czarny jest idealnym kolorem chociaż nie na lato :/
    Zapraszam :)
    http://rokprzerwy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na czarno ubieram się od połowy swojego życia (czyli jakieś 13 lat ;))
    Czasem zdarza się ubranie jakiegoś innego koloru (bordowy, szary biały i żaden innych), ale tego jest niewielki ułamek.
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń