WAŻNA INFORMACJA

środa, kwietnia 08, 2015

Witajcie :)
Ten post będzie bardzo krótki, na ten temat który poruszę i tak nie ma co się rozpisywać. Chcę Was poinformować i uprzedzić, że przez następne dwa tygodnie nie będę zbytnio aktywna na moim blogu. Spowodowane jest to egzaminami gimnazjalnymi, do których w tym roku przystępuje. Nauka i dobre wyniki w nauce to dla mnie priorytet. Nie chce zawieszać bloga, ponieważ naprawdę się w to wciągnęłam, ale jeżeli chce się skupić na odpowiednim przygotowaniu to "kontakt" z internetem muszę ograniczyć do minimum. Owszem jeżeli przyjdzie mi do głowy pomysł na ciekawą notkę, która nie pochłonie zbyt dużo czasu do realizacji to ją opublikuję.
Mam nadzieje, że mnie zrozumiecie i uszanujecie moją decyzje. Podkreślam nie zawieszam bloga, po prostu muszę się skupić na czymś co ma dla mnie większe znaczenie (czyt. egzaminy gimnazjalne).

Do napisania, czyli prawdopodobnie do 25 kwietnia :)

11 komentarze

  1. Życzę powodzenia na egzaminach gimnazjalnych :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, jeśli blog się spodoba to zachęcam do obserwacji :)
    ✿WIKA BLOG ✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na egzaminach :)
    By-paqulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem ze musisz sie uczyc na egzaminy i pewnie na twoim miejscu tez zrezygnowalabym na czas ich trwania z bloga.
    A wiec powodzenia i wracaj do nas szybko! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na egzaminach ;) Trzymam kciuki!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na egzaminach!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia <3 zaobserwowałam :)
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia i proszę o kliknięcie w linki w ostatnim poście. Będę bardzo wdzięczna :*
    http://rhefresh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń