I'm back!

poniedziałek, kwietnia 27, 2015

Witajcie :)
Nawet nie zdajecie sobie sprawy jakie to jest fajne uczucie znowu pisać coś na bloga. Nie było mnie 19 dni wow. Dosyć dużo nie ukrywam. Dobrze wiecie czym było to spowodowane-egzaminy gimnazjalne. Na szczęście jestem już po tym wszystkim. Moje nadzieje związane z tym, iż w szkole nie będzie już tak ciężko odeszły w dal. Teraz to się zacznie prawdziwa nauka i walka o oceny.
Przepraszam Was za to, że ten post  pojawia się z dwu dniowym opóźnieniem. Otóż w sobotę byłam na jednodniowym rodzinnym wyjeździe do Doliny Chochołowskiej. Może kojarzycie to miejsce, ale jeżeli nie to powiem Wam w skrócie. Jest to największa i najdłuższa dolina w polskich Tatrach, która najbardziej słynie z tego, że o tej porze roku porastają ją duże ilości krokusów i tworzą efekt dywanu (można to tak nazwać). Jeżeli tam nie byliście to naprawdę polecam się tam udać. Ostrzegam, do doliny idzie się około 2h pieszo i tyle samo z powrotem. Można maszerować własnym tempem, zatrzymać się i odpocząć lub wykupić dorożkę albo pojechać kolejką. Podzielę się z Wami paroma zdjęciami z tego wyjazdu :)








 Po tak długiej przerwie pomysły na nowe notki nie pojawiają się tak szybko, ale w mojej głowie już coś się tam kreuję. W tym tygodniu powinno się jeszcze coś pojawić :)



Dziękuje także za to ile osób życzyło mi powodzenia na egzaminach, dlatego poszło mi dobrze na testach :)



Do zobaczenia,
Wiktoria.








14 komentarze

  1. Widzę, że wyjazd udany !
    Piękne zdjęcia. Nie znam tego miejsca i nigdy tam nie byłam, ale może kiedyś tam pojadę ;)

    loves-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega zdjęcia!
    Obserwuję i liczę n a rewanż :)
    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, cudowne widoki :)
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  4. ale tam pieknie! zazdroszcze tych widoków!
    zapraszam do mnie :) słoik dżemu - klik! może wspólna obserwacja? jesli tak zaobserwuj i daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki, dawno nie byłam w górach.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jezu jak ja kocham gory *.* a testy z pewnoscia dorbze Ci poszly :P

    www.sali-pno.blogspot.com
    Snapchat: Saliblog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na swoim blogu nie pisalam nic przez rok. Wtedy to dopiero dziwnie wrocic :D

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również na czas egzaminów zrezygnowałam z bloga.
    sandra-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne widoki! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie KONKURS!! (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń