2 sezon Shadowhunters- oczekiwania

niedziela, stycznia 01, 2017



Drugiego stycznia będzie miał premierę drugi sezon serialu Shadowhunters, o którym już wcześniej pisałam na blogu (klik). Jako, że serial mi się spodobał, zamierzam go wciąż oglądać. W pierwszym sezonie znalazłam kilka mankamentów, których mam nadzieje już nie zobaczyć w nadchodzących odcinkach.





Na co liczę najbardziej? Na dużo akcji. Ten sezon to adaptacja drugiej części z serii książek, czyli "Miasto popiołów". Osobiście, czytało mi się tą lekturę fatalnie. Mimo, że fabuła miała nabierać tępa, co momentami się może zdarzało, to i tak cała historia mnie nudziła i zasypiałam po niecałych  10 minutach czytania. Jako, że filmy i seriale wole bardziej od książek to liczę na to, że każdy odcinek i każdą minutę będę oglądać z wielkim zaciekawieniem.



W pierwszym sezonie nie podobały mi się zmiany wprowadzone w fabule. Niespodziewane wydarzenia i nie istniejące w książce postacie, zamiast wprowadzić nutkę zaciekawienia, to powodowały zniesmaczenie. Przecież książki są na tyle dobre, że nie trzeba ich ulepszać, wystarczy tylko przenieś je na ekran w oryginalnej formie i będzie idealnie.
Chyba najpopularniejszym wątkiem w serialu stał się Malec (związek Aleca i Magnusa). Nie ukrywam, to na sceny z tymi postaciami czekam w nadchodzącym sezonie najbardziej. Tworzą oni idealny zespół i widać, że umieją ze sobą współpracować. Jeżeli zostanie ta idealna para w jakikolwiek sposób zniszczona, to zacznę poważnie rozważać zakończenie oglądania tego serialu.









Czas też coś wspomnieć o aktorach. Pamiętam ogromną falę krytyki skierowaną do aktorki odgrywającej główną rolę, czyli Katherine McNamara. ja sama nie byłam zadowolona z tego w jaki sposób ukazała postać Clary Fray. Liczę na to. że w tym sezonie pokaże na co ją stać i ukaże takie nowe obliczę, ale też dopracuje te elementy, które były słabe, jak np dobrze widoczna nienaturalność lub sztywność.




Co myślicie o serialu Shadowhunters? Macie jakieś oczekiwania do tego lub innych nadchodzących seriali? 

0 komentarze