Ziaja- intensywna regeneracja

niedziela, grudnia 11, 2016

Pojawiło się tutaj już kilka postów związanych z ziają, były to głównie produkty do twarzy, z których w mniejszym lub większym stopniu byłam zadowolona. Pomyślałam, że czas wypróbować coś z innej kategorii i postawiłam na produkty do włosów. Myślałam, że szampon i odżywka z serii intensywna regeneracja, dadzą moim włosom tego czego potrzebują, czyli odnowienia. Przykro mi to stwierdzić, ale się zawiodłam.




Największym plusem tych produktów to zapach. Jest on bardzo intensywny, trwały i naprawdę czuć w nim miód, którego pochodne znajdują się w składzie. Równie fajna jest cena, która jest dla wszystkich przystępna. Tym co mnie najbardziej zaskoczyło w tych produktach to to, że zaczęły po nich szybciej włosy rosnąć, co jest moim zdaniem ich największym plusem.Jeżeli chodzi o ten obiecywany efekt to jest on praktycznie znikomy. Owszem stan włosów odrobinę się polepszył, ale liczyłam na coś więcej. Niezadowalające jest również to, że jeżeli nie nałożymy na włosy odżywki, która sprawia, że są one dosyć mocno obciążone, to strasznie się puszą.  


Nie do końca polecam te produkty. Może działają tak one tylko na moich włosach, a w waszej sytuacji będzie już o wiele lepiej. musicie to sami przetestować. 

Ocena: 5/10



Co myślicie o produktach do włosów od Ziaji?

2 komentarze

  1. Małem tę serię i cąłkiem miło wspominam :) Po za tym kocham żółty kolor ^^
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście bardzo lubię tą firmę, a szczególnie serię z "Liści Manuka" :D
    Super blog, obserwuję! :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń