The Walk. Sięgając chmur.

niedziela, listopada 27, 2016



The Walk. Sięgając chmur to film biograficzny i dramat z 2015 roku w reżyserii Roberta Zemeckis. Akcja filmu rozgrywa się w drugiej połowie XX wieku we Francji i Stanach Zjednoczonych.   Philippe Petit to główna postać w filmie. Jest on francuzem, artystą i linoskoczkiem. Jego marzeniem są występy, uwielbia to uczucie kiedy przechadza się po linie szczególnie, gdy jest ona zawieszona na szalenie dużych wysokościach. Wraz z budową World Trade Center Philippe wpada na cudowny i zaskakujący pomysł. postanawia przejść po linie pomiędzy wieżami. Większość jego przyjaciół, czy jego nauczyciel uważa ten pomysł za niewykonalny, ale młody francuz się ie poddaje. Wyjeżdża do Stanów Zjednoczonych wraz ze swoimi najbliższymi przyjaciółmi, między innymi z Annie, gdzie przez dosyć długi czas obmyśla swój wielki plan. Uwzględnienie każdego detalu staje się nie lada wyzwaniem.


To co mną najbardziej wstrząsnęło, gdy oglądałam ten film to fakt, że jest on oparty na faktach, że ktoś taki jak Philippe Petit istniał i naprawę przeszedł na linie pomiędzy wieżami World Trade Centre. Cała fabuła tego filmu, przed punktem kulminacyjnym  to jest taka otoczka niby zbędna, ale bez niej nie wiedzielibyśmy zarysu życia głównego bohatera. To jest też chyba najbardziej emocjonujący film jaki oglądałam. Nie chodzi mi o takie emocje jak smutek, wzruszenie, czy strach. Ja byłam przerażona. Bardziej się bałam, że on spadnie z tej liny niż on sam, nawet jeżeli już wiedziałam, ze dotrze na jej drugi koniec. Cała główna scena, jest tak świetnie zrealizowana, że człowiek odcina się od świata i pochłania go tylko zainteresowanie dotyczące tego czy Philippe spadnie z liny czy się na niej utrzyma. 



Trzeba docenić świetny występ Josepha Gordona- Levitt, wystąpił też Ben Kingsley czy Charlotte Le Bon. Natomiast operatorem filmu był wysoko ceniony polak Dariusz Wolski. W filmie naprawdę było widać włożony w niego wkład pracy, a dla mnie takie produkcję ogląda się jeszcze lepiej. 




Lubicie oglądać filmy, które wywołują u was ogromne emocje? 



Zdjęcia zamieszczone w poście pochodzą z Google, a zwiastun filmu z YouTube.

10 komentarze

  1. Powiem szczerze, że nie przepadam za takim rodzajem filmów, natomiast fajnie, że Tobie się spodobał :) Wolę filmy typu komedie, czasem Horrory :)

    Zapraszam na mój blog ♕ - Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu ♕

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie filmy <3 W sumie to lubię każdy rodzaj filmów hehe.
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  3. film brzmi ciekawie, myślę, ze warto obejrzeć

    dressupwithpatt.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tym filmie... Czy lubię? Zależy jakie emocje... jeśli głęboki smutek, czasem tak - czasem nie. Chyba jednak od czasu do czasu warto przeżyć mocno fabułę jakiegoś filmu... ot tak, dla lepszego zrozumienia swiata :) Obserwuję - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Taak, uwielbiam takie filmy! Zostają w mojej pamięci na długo ;) Nie słyszałam o tym filmie... Ale może czas najwyższy się nim zainteresować! Już tak dawno nie byłam w kinie... ;(

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie takie filmy mega post <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tego typu filmy ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. that there are not any-unwanted consequences connected via the usage of it.The component that causes it to be tough that i will believe may be the guidelines of phen375 customers. i've been searching the internet for quite some time now, and some thing element have a propensity to catches my interest that Phen375 will help you lose 5 pounds,http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dermessence has most essential nutrients that this formula has and that act directly and indirectly in combating again signs from the inside out. for more information please visit http://www.newfitnessbooster.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń