Repertuar listopada

niedziela, listopada 06, 2016

1. Sprzymierzeni

Premiera:
-Świat: 23 listopad 2016 rok
-Polska: 25 listopad 2016 rok
Gatunek: Melodramat
Reżyseria: Robert Zemeckis

Do pewnego momentu historia wydaje się być dosyć typowa, dwoje młodych ludzi spędza ze sobą coraz więcej czasu, aż w końcu się w sobie zakochują. Potem rozpoczyna się życie w trakcie wojny, a następnie podejrzenie o zdradę kraju. Mąż za wszelką cenę pragnie ochronić zonę i dziecko, jednak władze Anglii mogą mu utrudnić to zadanie. Fabuła wydaje się naprawdę ciekawa, zwłaszcza ze akcja rozgrywa się w trakcie drugiej wojny światowej, przez co możemy liczyć tez na kilka scen akcji.




Zwiastun:

2. Światło między oceanami





Premiera:
-Świat: 1 wrzesień 2016 rok
-Polska: 18 listopad 2016 rok
Gatunek: Dramat
Reżyseria: Derek Cianfrance

To będzie na pewno smutny film, po którym przejdę dosyć mocne załamanie nerwowe. Bohaterzy przeżywają wspaniałą miłość, ale potem pojawia się smutek związany z utratą dziecka, a następnie przytrafia się cud, odnajdują niemowlę na morzu lecz nie wiadomo czy będą mogli je ze sobą zatrzymać.





Zwiastun:



3. Snowden 



Premiera:
-Świat: wrzesień 2016 rok
-Polska: 18 listopad 2016 rok
Gatunek: Biograficzny, Dramat, Sensacyjny, Thriller
Reżyseria: Oliver Stone

To była chyba jedna z największych afer ostatnich lat. Cieszę się, że powstał film na ten temat, ponieważ chciałabym zagłębić się w tym temacie. Na pewno przeprowadzenie akcji związanej z wykradnięciem jednych z  najważniejszych danych CIA i NSA nie była łatwa, dlatego ten film wzbudza we mnie ciekawość.





Zwiastun: 




INNE FILMY MAJĄCE PREMIERĘ W LISTOPADZIE:
    • 18 listopad- Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć
    • 4 listopad- Jestem mordercą
    • 11 listopad- Pitbull, Niebezpieczne kobiety




Na premierę, którego filmu w tym miesiącu czekacie najbardziej?

14 komentarze

  1. Swiatło miedzy oceanami uwazam ze moze byc ciekawym filmem.
    Fajny pomysł na bloga, inspirujący - uwielbiam!
    Pozdrawiam i wpadnij - w wolnej chwili na teledysk http://liisiialy.blogspot.com/2016/11/nagraam-teledysk.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tych filmach ale szczególnie jeden z nich mnie zaciekawił :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz, jak wdzięczna jestem za tego posta! W końcu mam jakieś filmy do obejrzenia ;) dziękuję i zapraszam do mnie ---> http://imnottoambitious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Snowden wydaje się interesujący :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie ogladam za duzo filmow, wiec nie czekam
    NOWY POST! <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2016/11/everyone-has-their-own-story-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w sumie na żadne xd

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy film wydaje się interesujący. Obs/obs? Zacznij, a odwdzięczę się. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym któryś z nich zobaczyła :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym zobaczyć światło między oceanami. obserwuję, MAVSELINA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie zobaczyć te filmy :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chcę oglądnąć tylko Pitbulla! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń