Promocja Rossmann: co polecam z produktów do twarzy?

poniedziałek, października 17, 2016

Zdaję sobie sprawę, że wyprzedaż w Rossmannie na oczy, paznokcie i usta się już dawno skończyła i to jest już chyba ostatnia promocja, a to jest dopiero pierwszy post dotyczący tego co polecam kupić, ale sprawa jest prosta. Nie miałam jakich produktów polecać z innych kategorii niż do twarzy, sama kupiłam kilka rzeczy na promocji i dopiero je testuję, więc może jak będzie następna promocja to polecę produkty z każdej kategorii.




Przechodząc do sedna, mam wam do polecenia dwa podkłady z Rimmel i dwa korektory z Astor i Hypoallergic. Zacznijmy od podkładów. Pierwszy to Match Perfection. Jestem z niego naprawdę zadowolona. Bardzo nawilża skórę, szybko się wchłania, dzięki czemu nie świecimy się jak świeczka, ale mimo to radzę nałożyć odrobinę pudru. Jego wytrzymałość nie jest za dobra. Jest to jednak pierwszy podkład który idealnie wpadł w mój skór, więc jest moim ulubionym. Ma też bardzo przyjemny zapach i wygodne opakowanie z pompką.

Drugi podkład to Lasting Finish, Medium Coverage. Ogólnie jest bardzo podobny do pierwszego. Jednak nie nawilża skóry tak bardzo jak poprzedni. Ma przyjemny zapach, nie pozostawia uczucia maski. dobrze się rozprowadza. \Doskwiera mi opakowanie, ponieważ nie ma pompki i często nakładam na rękę zbyt dużo podkładu.


Teraz czas na korektory pierwszy jest z Astor- Skin Match Protect Concealer. Kupiłam go na promocji, zdążyłam już wyprobować parę razy i jest naprawdę fajny. Bardzo dobrze radzi sobie z kryciem, fajna jest też gąbeczka o aplikacji, jest wytrzymały. Jedyne co mnie zawiodło to ilość korektora w tubce, ponieważ po około 4-5 użyciach tego produktu już nie zostało za dużo więc jedyne kiedy się go opłaca kupić to własnie na promocji.

Drugi korektor, jak można na zdjęciu zobaczyć mam już od długiego czasu i jeszcze nie zapowiada się żeby się kończył. Normalnie jest on bardzo tani. Jego wytrzymałość jest naprawdę dobra. Fajnie się nakłada i ma przyjemny zapach. Jedyne co mi przeszkadza to to kiedy go nałożę na skórę i nie rozprowadzę od razu to mnie skóra piecze, ale to może wynikać z czegoś innego, a nie z samo produktu.



Niedawno zrobiłam też recenzję pudrów z Rimmel, chętnych zapraszam tutaj.



Co udało wam się kupić na promocji w Rossmanie? Polecacie jakieś produkty do twarzy, oczu, ust czy paznokci?

9 komentarze

  1. Ja, (również na tej promocji) kupiłam dokładnie ten sam korektor z bell i jak na razie świetnie się sprawdza. Ogólnie fajne te rzeczy kupiłaś. Oby cu się sprawdziły :)

    typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bell jest świetną firmą, używam jej już bardzo długo i zdecydowanie polecam!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi udało kupić się podkład, puder i tusz do rzęs. Miałam Lasting finish i dla mnie był średni.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam rozświetlacze z Lovely- cudeńka! I mam jeszcze mega ochotę na kika nowości z Wibo. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. tez uzywam tego podkladu z niebieska nakretka :D Super post! :D Obserwuję.
    Wpadnij do mnie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/kylie-lip-kit.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ten purer stay matt, jedyny dobry i tani :D
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Również używam niektórych z tych produktów, ciekawy blog zapraszam do mnie http://patrycjaa-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również używam niektórych z tych produktów, ciekawy blog zapraszam do mnie http://patrycjaa-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Również używam niektórych z tych produktów, ciekawy blog zapraszam do mnie http://patrycjaa-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń