Ostatni sezon Pamiętników Wampirów- moje oczekiwania

niedziela, października 23, 2016

Skłamała bym pisząc, że nie jest mi teraz smutno. Rozpoczął się ósmy, zarazem ostatni sezon Pamiętników Wampirów. Był to pierwszy serial, w który się naprawdę wciągnęłam. Przecierpiałam już wiele śmierci i pożegnań z tym serialem, ale nie wyobrażam sobie jego końca. Zważywszy na ten fakt, że kolejnych sezonów już nie będzie to moje oczekiwania odnośnie nadchodzących odcinków są bardzo wysokie.



Wiele osób krytykowało poprzedni siódmy sezon. Przyzwyczajenie się do dalszej części historii bez głównej bohaterki, czyli Eleny, było trochę trudne. ale w końcowych odcinkach ten sezon się uratował. Jak dla mnie wątek miłosny Bonnie i Enzo, jest najciekawszym wątkiem od ostatnich dwóch, może trzech, sezonów. To właśnie na niego rozwinięcie liczne najbardziej.



Liczę też na taki lekki powrót do pierwszego/; trzeciego sezonu, gdzie głównym tematem były wampiry i wszelakie historie z nimi związane. Czuję, że póki co w serialu ten niby wątek schodził na drugi plan, na rzecz wątków miłosnych. Nie mówię, że chce aby wszystkie odcinki skupiały się zabijaniu czy zamienianiu ludzi w wampiry, tylko fajnie by było znaleźć ten złoty środek pomiędzy obydwoma wątkami.



Najbardziej czekam na happy end. Po tych kilku latach cudownie by było znowu zobaczyć wszystkie postacie w starym domu Eleny, siedzące w jej salonie lub na werandzie, znowu razem w Mystic Falls. Dobrze wiem, że Nina Dobrev, grająca główną postać (Elene), odeszła z serialu, ale pojawienie się jej w ostatnim odcinku lub ostatniej scenie byłoby takim pięknym i wzruszającym zwieńczeniem tych ośmiu sezonów.





Na premierę nowego sezonu jakiego serialu czekacie najbardziej? Oglądaliście już najnowszy odcinek Pamiętników Wampirów?

4 komentarze

  1. Nie masz pojęcia jak mi smutno, że to ostatni sezon i jeszcze prawdopodobnie bez Niny :( Wydaje mi się, że po obejrzeniu całego serialu, będę oglądać go od nowa w kółko i w kółko ♥
    Jak na razie nie mam pojęcia na jakiej stronie mogę obejrzeć 1 odcinek 8 sezonu
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kinoman.tv juz jest dostępne, miłego oglądania :3

      Usuń
  2. Kiedyś oglądałam ten serial, chyba skończyłam na 5 sezonie. Coś mi się wydaje, że niedługo znowu zacznę oglądać. Jeśli nie oglądasz serialu Słodkie Kłamstewka to naprawdę polecam go zobaczyć :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń