#3 Famous Style: Sincerely Jules

środa, października 26, 2016

Ostatnim razem pokazałam wam kolorowy i radosny styl Sea of Shoes. Teraz czas wrócić do stonowanych kolorów i klasycznych stylizacji. Sincerely Jules to blogerka, której styl właśnie taki jest. Stawia ona na wygodę przedstawiona w modny sposób. Ubiera się tak jak można pójść do pracy, szkoły czy na jakieś wyjście ze znajomymi.



Jej garderoba składa się z podstawowych elementów jak czarna kurtka, biała koszula, karmelowy płaszcz czy czarny sweter. Jak wspomniałam wygoda to podstawa, wiec często ubiera baleriny czy trampki, ale można ją też zobaczyć w wydaniu na wysokim obcasie.



Sama chciałabym mieć taki styl. Podoba mi się w nim wszystko. Kolory, połączenia, ale przede wszystkim ten komfort i taki luźny sposób w jaki się ubiera, a potrafi wciąż wyglądać jak milion dolarów.

Jaki chciałybyście żeby był wasz styl? Może już go macie, potraficie go opisać?



Zdjęcia zawarte w poście pochodzą z Pinterest. 

8 komentarze

  1. Świetne inspiracje. Szczególnie te pierwsze zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jak ty to nazwałaś ''klasyczne'' stylizacje. Pięknie się prezentują i idealnie wpasowują się w teraźniejsze jesienne klimaty.

    / Zapraszam na mój blog /

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! Dziękuję za nominację do LBA! Moje odpowiedzi pojawiły się już w najnowszym poście! Zapraszam! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w ubraniach stawiam przede wszystkim na klasykę i ciemne kolory :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej nie inspiruję sie kimś sławnym, czy blogerkami, noszę to co mi się w danej chwili podoba :) Jednak jestem tak nastawiona, że modne rzeczy w danym momencie kompletnie do mnie nie przemawiają, im więcej osób coś nosi, tym mniej mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne stylizacje przedstawiłaś :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń