#2 Liebster Blog Awards

niedziela, października 09, 2016

Za moją drugą nominację serdecznie dziękuję Ewie z Bugsowy makeupowy. Cała sprawa polega na tym, że odpowiadam na 11 zadanych mi pytań, po czym sama nominuje 11 osób. Takie jakby Q&A.

 1. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?

Mam nadzieje, że będę już po studiach i aplikacji. Zacznę pracę, kupie mieszkanie w jakimś dużym mieście i może już będę miała rodzinę. 

2. Gdybyś miała możliwość spotkać się z jedyną dowolną sławną osobą (aktorem, politykiem, sportowcem), kogo byś wybrała?

Beyonce. To nawet nie trzeba mówić czemu, to po prostu jest Beyonce. 

3. Możesz zmienić jedną rzecz na Świecie, co to by było?

Większa tolerancja wśród ludzi, co spowodowałoby brak dyskryminacji.  

4. Jaka piosenka zawsze wprawia cię w radosny, optymistyczny nastrój?



5. Co dało ci blogowanie?

Cały czas mam styczność z pisaniem jakichkolwiek tekstów, głownie recenzji, przez co ćwiczę się do różnych rozprawek, czy wypracowań. Mam też coś czym mogę się zająć, jakieś zainteresowanie coś innego niż nauka.  

6. Potrafisz żyć bez telefonu?

Może i bym dała rade, jakbym miała dostęp do internetu poprzez laptopa czy komputer, ale na długą metę bez telefonu to nie ma szans. 

7. Lubisz aplikację Snapchat?

Tak i potrafię spędzić na niej godziny marnując moje życie, poprzez patrzenie na cudowne przygody sławnych osób, zamiast wziąć się do roboty. 

8. Za co kochasz swoje życie?

Za to co mi dało. 

9. Morze czy góry?

Zdecydowanie morze, mogłabym mieszkać nad morzem i codziennie spędzać na plaży kilka godzin nawet w zimie, po prostu kocham morze.  

10. Jak radzisz sobie ze stresem?

Nie radze sobie.

11. Jaki jest Twój ulubiony klub piłkarski?

Niestety nie interesuje się piłką nożną to całkowicie nie moje klimaty.

NOMINUJĘ:

To moje pytania:

  1.  Na nowy sezon jakiego serialu czekasz najbardziej?
  2.  Najlepszy/a i najgorszy/a aktor/ka według ciebie? 
  3.  Gdzie odbyłaby się twoja wymarzona podróż?
  4.  Jaki jest twój ulubiony gatunek filmowy?
  5.  Możesz mieć cokolwiek chcesz, co wybierasz?
  6.  Jakie były najlepsze wakacje twojego życia?
  7.  Za co lubisz lub nienawidzisz jesieni?
  8. Masz możliwość przenieść się w czasie i przestrzeni, gdzie się udajesz?
  9. Trzy słowa opisujące twój styl to?
  10.  Ulubiona marka kosmetyków?
  11.  Jaką planujesz dla siebie przyszłość?


Czekam na najszczersze odpowiedzi na blogach nominowanych osób. 




Utwór zamieszczony w poście pochodzi z YouTube. 

6 komentarze

  1. Gratuluje nominacji i życzę powodzenia nominowanym. Fajne odpowiedzi, przyjedź mnie sie czytało ;)

    Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pytania i odpowiedzi. Troche sie mogłam o Tobie dowiedzieć :D
    Dziękuje za nominacje :D
    Zapraszam :*
    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło! Pytania są tak fajne, że chętnie na nie odpowiem :D Pozdrawiam, melodylaniella!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiadałam w myślach razem z Tobą :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    Byłabym też wdzięczna za kliknięcie w link do lampy :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/10/hybrid-manicure-step-by-step.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń