#1 Tutorial: TheBalm bronze

czwartek, października 20, 2016

Makijaż jest noszony codziennie przez miliony osób na całym świecie. Niektórzy próbują się nim wyróżnić, polepszyć, czy po prostu zarabiają nim na życie. Większość go jednak nosi bo chce, bo mu się podoba, bo czuję się lepiej. Codzienny makijaż, zależy od osoby która go nakłada, może być wyrazisty, ale tez delikatny. Mój codzienny makijaż już wam kiedyś pokazałam, teraz chciałabym wam pokazać jedno z połączeń, które od pewnego czasu nosze dosyć często. Nadaję się np. do szkoły (w uboższej wersji), ale również na ważniejsze okazje typu wyjście do kina, czy na kolacje. 



Na samym początku na powiekę nałożyłam korektor, który stanowi dobrą bazę pod makijaż, Jako pierwszy cień nakłam tak naprawdę bronzer Bahama Mama. Jest to jeden z podstawowych kolorów w moim codziennym makijażu. Współpracuję z każdym innym cieniem i tworzy cudowny efekt.

Jako kolejny nakładam Mischevious Marissa  . Ma on w sobie dużo brokatu i lekko kolor lekko wpadający w różowe złoto. Nadaję on bardzo fajny efekt rozświetlenia i nadania blasku całemu oku. 
W zewnętrznym kącikach nakładam mój ulubiony cień z całej paletki-Insane Jane. Nadaje on lekki efekt smokey eye. Taki look już jest idealny do szkoły i zajmuje może minutę, 

 Jednak radzę wam nałożyć jeszcze odrobinę rozświetlacza- Mary-Lou Manizer- na centralną część powieki oraz w kącikach. Powiększy to oczy, nada im blaski i sprawi, że będziemy wyglądać na bardziej żywe o poranku. 



Ostatni krok- maskara. Ja przed nałożeniem czarnej maskary preferuję na początku nałożyć przeźroczystą na górne i dolne rzęsy, po czym właściwą maskarę nakładam na tylko górne rzęsy, ponieważ zawsze kiedy nałożę maskarę na dolne rzęsy to powoduję to, że po 5 minutach wyglądam jak panda. Ten trik sprawia, że rzęsy mniej się sklejają. 




W jakich kolorach najczęściej są wasze makijaże? Dlaczego noście makijaż?

2 komentarze

  1. Cudowne te cienie! Bardzo ładnie Ci w takich odcieniach. Ślicznie wyglądasz na tym ostatnim zdjęcie <3 !! Ja noszę makijaż składający się z korektora, podkładu, czasem tuszu i ewentualnie różu lub szminki. Noszę ten makijaż, ponieważ mam tzw wory pod oczami, ale na szczęście dobrałam idealny podkład i korektor i wszystko pięknie kryje :D !

    / Zapraszam na mój blog /

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zazwyczaj noszę makijaż właśnie w brązach, jakoś jak na razie jestem tylko do nich przekonana :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń