Ziaja- oczyszczenie liście manuka

niedziela, września 18, 2016


Codzienne mycie twarzy to podstawowy punkt każdej pielęgnacji skóry. Stosowanie odpowiednich produktów jest niezwykle ważne. Częstotliwość ich stosowania tez wpływa na kondycję naszej skóry. Pewien czas temu napisałam recenzję produktów z Under Twenty (klik) i tak jak pisałam są one świetne, jednak po dwu, może trzy miesięcznym stosowaniu moja skóra zaczęła stawać się coraz gorsza i gorsza. Co było tego sprawką? Peeling, który bardzo lubię jednak dla mnie się niezbyt sprawdził. Ziaja to firma, której bardzo ufam, może działanie ich produktów nie zawsze było efektywne to nigdy nie pogorszyły mojej skóry. Produkty z serii oczyszczenie liście manuka, stały się bardzo popularne, a opinie były tylko pozytywne. Pomyślałam, że gorzej to już raczej nie może być a jak coś to mi pomoże. Ryzyko się opłaciło.




Kupiłam dwa podstawowe produkty- żel myjący normalizujący na dzień/ na noc i tonik zwężający pory na dzień/na noc. Obydwa stosowałam dwa razy dziennie. Jak dla mnie żel sprawdził się o wiele lepiej. Porównam efekty jakie powinniśmy uzyskać, do tego jak było naprawdę:

  • Zapewnia efekt dokładnie oczyszczonej skóry- tu się jak najbardziej zgodzę, radzi on sobie również ze zmywaniem makijażu. 
  • Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia- prawda, bardzo dobrze matuję i pomaga podleczyć skórę,
  • Kwas lakotobionowy ułatwia redukcję sebum- tutaj działanie było takie średnie, trochę w tej sprawie żel pomógł ale to nie było wystarczające,
  • Poprawia nawilżenie i miękkość naskórka- jeżeli chodzi o ten aspekt te żel wypadł tu słabo, nawilżenie jest słabe, a miękkość niewyczuwalna, 
  • Przygotowuję skórę do zabiegów pielęgnacyjnych- tu się z tym zgodzę. 
Jeżeli chodzi o sposób użycia to nabierałam jedną lub jedną i pół pompki po czym w rękach rozcierałam produkt, aż zaczął się pienić, dopiero wtedy zaczęłam nim myć twarz przez około 30 s, nie dłużej niż minutę. 


Toników wcześniej nie stosowałam za często. Ten się sprawdził, jednak jest on jednak trochę zbędny. 

  • Łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu- zgadzam się, ma on również bardzo przyjemy zapach, 
  • Działa ściągająco na rozszerzone pory- tutaj działanie takie średnie, mogłoby by być lepiej,
  • Zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym
  • Wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych- jak najbardziej tak, zarówno żel jak i tonik w tej sprawie poradzili sobie najlepiej,
  • Przygotowuję skórę do zabiegów pielęgnacyjnych- prawda, 
Na opakowaniu pisze aby nałożyć tonik najpierw na wacik i potem oczyścić nim skórę, jednak ja wolałam stosować go bezpośrednio na twarz.



Reasumując, największe zalety to łagodzenie trądziku, matowienie skóry i niska cena. DO codziennej pielęgnacji są to produkty idealne, jeżeli jednak macie naprawdę problem z trądzikiem, to radze spotkać się z dermatologiem i próbować jak najmniej samu, aby nie wyszło gorzej niż już jest. 





Co stosujecie do oczyszczania twarzy? Ulubiony produkt z ziaja? 


4 komentarze

  1. Bardzo lubie firme ziaja :D Przetestuje te produkty z pewnością :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kiedyś używałam tych produktów, są godne polecenia.
    aparacikxxl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziaja ma to dobrze do siebie, że jest tania a za to idzie wysoka jakoś jak na ta cene!

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń