Repertuar września

niedziela, września 04, 2016

1. Nerve




Premiera:
-Świat: 27 lipca 2016
-Polska: 2 września 2016
Gatunek: Thriller
Reżyseria: Henry Joost, Ariel Schulman


Uczennica ostatniej klasy liceum postanawia, wziąć udział w grze Nerve. Poznaję chłopaka i wpada w kłopoty. Natrafiłam na ten zwiastun, po oglądnięciu Iluzji 2. w obydwu tych filmach gra Dave Franco, co jest ogromnym plusem. Historia jest dosyć ciekawa, możemy zobaczyć co w skrajnych przypadkach z ludźmi może zrobić gra i do jakich czynów można się posunąć. Ze wszystkich filmów mających premierę we wrześniu na ten właśnie najbardziej chciałabym udać się do kina.  
Zwiastun:



2. Kontrola absolutna



Premiera:
-Świat: 23 września 2016
-Polska: 23 września 2016
Gatunek: Kryminał
Reżyseria: John Moore

Kolejny film poruszający temat nowych technologi. Mike Regan to właściciel ogromnej firmy, pewnego razu pomocy udziela mu pewien chłopak, który z czasem narusza jego spokojne i idealne życie. Po pierwsze Pierce Brosnan, który nadal jest świetnym aktorem, po drugie ciekawa historia, a po trzecie zwiastun zapowiada mnóstwo akcji i świetny kryminał.


Zwiastun:

3.  Bridget Jones 3



Premiera:
-Świat: 15 września 2016 rok
-Polska: 16 września 2016 rok
Gatunek: Komedia romantyczna
Reżyseria: Sharon Maguire

Brigdet Jones wraca na ekrany. Tym razem rozterki miłosne połączone zostały z ciążą głównej bohaterki.  Pamiętam pierwsze części jej historii z czasów mojego dzieciństwa i chyba głownie z sentymentu do tej postaci oglądnę ten film. Zapowiada się też ciekawa komedia.



Zwiastun:



INNE FILMY MAJĄCE PREMIERĘ W WRZEŚNIU:
  • 23 września 2016-Siedmiu wspaniałych (zwiastun)
  • 9 września 2016-Kamienne pięści (zwiastun)
  • 16 września 2016-Sługi Boże (zwiastun)




Na jaki film wybieracie się w tym miesiącu do kina?





Zwiastuny umieszczone w tym poście pochodzą z YouTube, a zdjęcia plakatów z Google.

4 komentarze

  1. Ooo fajna seria na Twoim blogu :). Super! :) Ja chyba we wrześniu się na nic nie wybiorę :(
    ps. Nominowałam Cię do LBA :) Będzie mi ogromnie miło gdy odpowiesz na pytanka :)
    http://bugsowymakeupowy.blogspot.com/2016/09/troche-sobie-pogadamy-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa pierwszego filmu :)
    theblondradiant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka!
    Super blog!

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Ostatnie notki dotyczą mojej pracy i studiów oraz "Quillingu".
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> http://drobnostek-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tych filmów będzie zdecydowanie kilka- z tych wymienionych przez Ciebie zaliczyłam już Nerve - polecam oraz Kamienne pięści, który tez bardzo mi się podobał :-)

    OdpowiedzUsuń