Golden Rose

środa, września 14, 2016

"Golden Rose" to dosyć popularna firma. Zyskała bardzo duży rozgłos również dzięki swoim matowy szminką i kredka, które od pewnego czasu są w ich asortymencie. Szał na takie produkty nadal nie ustaję, a większość dziewczyn zastanawia się jak zdobyć pomadki od Kylie Jenner. Powiem wam, że nie ma co się tak trudzić, bo świetny odpowiednik macie możliwe tuż za rogiem w sklepach Golden Rose.





Szminka w kolorze 13 i dopasowana do niej kredka o numerze 506 to świetny duet, który sprawdza się do każdego makijażu. Produkty są w odcieniu ciemno różowym, odrobinę przypominający barwę grejpfrutu.  Kredka ma lekko intensywniejszy kolor od szminki jednak to nie robi wielkiej różnicy. Jeżeli chodzi jakoś jest ona bardzo wysoka. Owszem produkty nie utrzymują się cały dzień na ustach, ale nie zniknie on całkowicie np. po posiłku. Mają również przyjemny zapach i co dla mnie najważniejsze mnie dają efektu wysuszonych ust. Wspomnę tez, że cena jest również przystępna od 8 do 11 złotych.







Prócz szminki i kredki z Golden Rose posiadam również lakiery, także matowe (jakże mogłoby być inaczej). Trzy odcienie: 1-przepiękny pudrowy róż w numerze Nude 04, 2- cielisty kolor w numerze 33, 3- jasny odcień beżu w numerze Nude 03. Po pierwszym użyciu muszę przyznać, byłam bardzo niezadowolona. Lakier nakłada się tragicznie, nie chce się zlewać i bardzo długo schnie. Jednak ma mają one bardzo duży plus- wytrzymałość. Przez prawie 2 tygodnie utrzymały mi się na paznokciach bez żadnych odprysków czy coś w tym stylu. Polecam je dla tych co mają cierpliwość do aplikacji, żeby otrzymać długotrwały efekt.








Jakie posiadacie produkty z Golden Rose? Co myślicie o szaleństwie związanym z produktami od Kylie Jenner?

7 komentarze

  1. Lakiery prezentują się genialnie! :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam lakiery z Golden Rose, w szczególności te z serii Rich Color, jednak muszę też zainwestować w pomadki bo słyszałam że są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moimi ulubieńcami z tej firmy są właśnie lakiery do paznokci i pomadki te tradycyjne matowe jak i te w kredce.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Golden rose a ich jakoś i przy tym niską cenę. A pomadki matowe jak dla mnie są świetne. !

    + dodaję do obserwowanych ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki z GR. Mam te matowe pomadki i są cudowne :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z GR nie kupuję zbyt wiele rzeczy, ale raz muszę zaszaleć.. haha

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam, że gdy jeszcze nie było takiego szału na tą markę ich produkty były jeszcze tańsze! Ja często przechodząc obok tam wstępuję i robię małe zakupy, ale zupełnie przepadłam, gdy GR wprowadziło płynne, matowe pomadki. Są tanie, trwałe i cudowne!

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń