#9 Faves: wrzesień

czwartek, września 29, 2016

W miesiącu wrześniu wróciłam do słuchania mojej ulubionej playlisty na Spotify,czyli Alternative R&B. Pokochałam na nowo niektóre piosenki, znalazłam nowych artystów i uzależniłam się od ich twórczości.











Pewnie kojarzycie Zuzannę Borucka i Wielmożnego Igora. Ostatnio uzależniłam się od ich instagramów. Zdjęcia, które tam udostępniają są cudowne, takie magiczne. To jest piękne, że w taki zachwycający sposób umieją ukazać swoją pasję.



W tym miesiącu rozpoczęła się moja druga ukochana pora roku. Jesień jest przecudowna, kiedy nagle wszystko staje się takie kolorowe a dni są coraz krótsze. Tym samym czas na zmianę garderoby, u mnie już zaczęły panować sweterki i grube skarpety.





Co najbardziej polubiliście w tym miesiącu? Jaka jest wasza ulubiona pora roku?





Zdjęcia zawarte w poście pochodzą z instagrama Zuzanny Boruckiej i Wielmożnego Igora oraz Pinterest. Muzyka pochodzi z Youtube.

5 komentarze

  1. Uwielbiam ich instagramy! Mam dokładnie takie same odczucia jak ty:)
    Oj, jesień piękna na tych zdjęciach!


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam ich instagramy! Zdjęcia, które tam udostępniają są totalnym sztosem i jedną wielką inspiracją!

    mój blog: life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  3. Instagram Igora jest super, niesamowite zdjęcia <3 Ja ostatnio ciągle słucham sucker for pain - imagine dragons &... Moją ulubioną porą roku jest lato, ale dopóki jesień jest ciepła i słoneczna, to też uważam ją za idealną :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oo tak kocham ich Instagramy ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń