#2 Famous Style: Sea of Shoes

środa, września 21, 2016

Jeżeli chodzi o styl, to nadal pozostaje w temacie bloggerek modowych. Tym razem zagraniczne i kolorowo, czyli całkowite przeciwieństwo poprzedniego posta.




Kocham minimalizm i styl opierający się na dwóch/trzech kolorach. Jednak nie jest tak, że chodzę cały czas ubrana na czarno, biało czy szaro. Lubię wiele odcieni i wiele stylów. ale najbardziej lubię to co wygląda ciekawie, a taki właśnie styl ma Jean Aldridge- Sea of Shoes.





Piękny jest nie tylko jej styl, ale też uroda czy figura, co nie założy to wygląda na niej wprost idealnie. Nie boi się ona nie typowych pomysłów, połączeń, czy odrobiny powrotu do przeszłości. Nosi to co chce, jak chce i kiedy chce.





Co według mnie charakteryzuję jej styl? Odwaga. Rzadko kiedy można teraz zobaczyć kogoś kto zakłada na siebie wszystkie kolory tęczy lub odważne fasony. Styl jest wyrazisty, a osoba wydaję się bardzo pewna siebie.



Co myślicie o niekonwencjonalnych połączeniach w modzie? Lubicie kolorowy styl?





Zdjęcia zawarte w poście pochodzą z bloga SeaofShoes i z Pinterest. 


5 komentarze

  1. Osobiście wolę stonowane kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam czerń :D ale czerń połączona z kolorami też nie jest taka zła. :) ogólnie podobają mi się stonowane, klasyczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, inspirujący post! Ja jednak wolę bardziej neutralne kolory ;)
    ROZDANIE u mnie na blogu:
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite stylizacje, ja lubię takie odważne kolory :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście
    Odwdzięczam się za obserwację :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjecia i super blog!
    .
    .
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwowałaś to napisz a ja się odwdzięcze !
    Zapraszam siforthestyle.blogspot.com
    Mój kanał na YT https://www.youtube.com/watch?v=VhhbGKupWmU

    OdpowiedzUsuń