Rimmel- Stay Matte czy Lasting Finish?

niedziela, sierpnia 28, 2016




W codziennym makijażu stosowanie pudru jest bardzo ważne. Sprawia, że nasza cera jest matowa i nie musimy się martwić o błyszczącą strefę T. Jednak nie każdy puder sobie z tym wyzwaniem radzi. Jeżeli chodzi o wszelakie produkty do twarzy ufam tylko kosmetyką z dwóch firm: Ziaja i Rimmel. Są to jedyne produkty, po których moja skóra nie przechodzi istnego armagedonu. Testowałam przez długi czas dwa pudry z Rimmel teraz czas je porównać.


Pierwszy z nich to wszystkim dobrze znany produkt Stay Matte. Puder ten jest póki co najlepszym jaki używałam. W internecie jest już mnóstwo jego recenzji dlatego ja swoją opinie przedstawię w wielkim skrócie. Pozytywy: duże opakowanie, dosyć niska cena( w porównaniu z innymi), przyjemny zapach i bardzo dobra wytrzymałość.
Ocena: 9/10

Lasting Finish to puder, który kupiłam z tylko tego powodu, że był akurat na promocji i chciałam wypróbować coś nowego. Niestety, nie sprawdził się on najlepiej. Opakowanie jest dosyć małe, a cena ponad 10 zł wyższa od Stay Matte. Jego wytrzymałość jest bardzo niska, po dwóch, może trzech godzinach przestaje on działać. Jedyny plus to zawarta w opakowaniu gąbeczka i lusterko, które czasami bywało przydatne. Jedyny pozytyw to jego zapach, który jest o wiele przyjemniejszy niż ten jakim pachnie Stay Matte. Jeżeli jednak szukasz nowego pudru to zdecydowanie go nie polecam, jest ona całkowicie nie wart ceny.
Ocena: 3/10


Reasumując, puder Stay Matte wciąż na pierwszym miejscu. Na pewno będę jeszcze chciała wypróbować inne produkty, ale na pewno te z Rimmel.

Jakich pudrów używacie? Produkty, z której firmy lubicie używać najbardziej?



5 komentarze

  1. Od czasu do czasu używam podkładu matującego z Bielendy ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na co dzień nie używam pudru, bo nie mam takiej potrzeby. A jeśli już to stawiam na puder z Avonu :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam oba i oba bardzo lubię! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obecnie używam Wibo Fixing Powder ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i ten i ten i u mnie w sumie oba sprawdzają się podobnie. Niby ich używam, już nawet prawie denkuje, ale rewelacji nie ma. Do poprawek w ciągu dnia są ok :) Zarówno jeden jak i drugi. Stay matt ma u mnie minus za opakowanie, bo już dwa potłukłam w drobny mak :(. Ja zakochana jestem w pudrach ryżowych! <3 Pozdrawiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń