Repertuar sierpnia

niedziela, sierpnia 07, 2016

1. Nie ma mowy


Premiera:
-Świat: 18 kwietnia 2015 rok
-Polska: 5 sierpnia 2016 rok
Gatunek: Komedia romantyczna
Reżyseria: Sean Mewshaw

Nie słyszałam wcześniej o tym filmie, zwiastun sprawił, że na pewno znajdę czas na jego obejrzenie. Co mi się spodobało? Cała opowieść porusza trudny temat straty męża, miłości swojego życia, przez Hannah. W pewnym momencie decyduję się napisać biografię o ukochanym, w czym pomaga jej pisarz Andrew. Historia wydaję się z początku smutna, ale skrawek tego co możemy zobaczyć w kinie, bardziej mnie rozśmieszył niż zasmucił.

Zwiastun:








2. Śmietanka Towarzyska


Premiera:
-Świat: 11 maja 2016 rok
-Polska: 12 sierpnia 2016 rok
Gatunek: Komedia
Reżyseria: Woody Allen 

Chyba doczekaliśmy się kolejnego arcydzieła. Woody Allen dalej nie zawodzi, tym razem lekko odchodzimy od komedii romantyczny w klasyczna (a może i nie) komedie. Plejada gwiazd, podróż w czasie i przygoda młodego romantyka w brutalnym świecie Hollywood. Osobiście mam wysokiego oczekiwania co do tego filmu.



Zwiastun:





3. Legion Samobójców


Premiera:
-Świat: 3 sierpnia 2016 rok
-Polska: 5 sierpnia 2016 rok
Gatunek: Akcja
Reżyseria: David Ayer

Na ten film na 100% udam się do kina. Czekam na niego długo i już nie mogę się doczekać. Wszyscy źli bohaterowie w wspólnym filmie. Czego chcieć więcej? Większość uwielbia Jokera czy Harley Quinn ja natomiast najbardziej chce zobaczyć Willa Smitha jako Deadshot. Oczywiście możemy liczyć tutaj na wielkie kino akcji, ale też nie zabraknie komedii, której odrobinę możemy zobaczyć już w zwiastunie.

Zwiastun:





INNE FILMY MAJĄCE PREMIERĘ W SIERPNIU:

  • 5 sierpnia- Złe mamuśki
  • 12 sierpnia- Zatrzymać
  • 19 sierpnia- Jak zostać kotem



 Na jaki film najbardziej wyczekujecie w tym miesiącu?





14 komentarze

  1. Oglądałam 'las samobójców' i muszę powiedzieć, że nie był zbyt straszny, chociaż były momenty, w których naprawdę się bałam!

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chętnie wybrałabym się na 'Legion Samobójców' . Ale chyba najbardziej przekonuje mnie pierwsza propozycja ! :)
    http://xkroljulianx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie pierwsze pozycję z chęcią obejrzę. :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram się właśnie na 'Legion samobójców'. Słyszałam na jego temat pozytywne opinie, także nie mogę się doczekać :)
    Witam serdecznie,
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam wczoraj w kinie na "Legion samobójców". Film jako tako fajny ale przez ciągłe gadanie kilku osób (na głos) wyszłam z sali niezadowolona xD
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna lista, ja na pewno wybiorę się na "Jak zostać kotem" :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja żadnego z nich nie znam, ale obejrzałabym ten drugi film. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja te trzy ostatnie bym obejrzała może się posmieje xD

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam na Legionie - całkiem dobry film. Śmietankę towarzyską chętnie zobaczę :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! 🙂
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten drugi film wydaje się fajny ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym przeczytała niektóre książki , zapowiadają się ciekawie :)
    Mój Blog KLIK - za każdą obserwacje odwdzięczam się tym samym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym poście nie wspomniałam o żadnych książkach tylko o filmach :)

      Usuń
  13. sierpień zapowiada się ciekawie <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń