Eyebrows

środa, sierpnia 17, 2016

Brwi- jeden z najważniejszych elementów każdego makijażu. Posiadanie idealnych brwi to marzenie nie jednej dziewczyny. Jednak nie każda jest obdarzona gęstymi i niezależnie od sytuacji wyregulowanymi brwiami. Ja należę do tych osób, które żeby nadać swoim brwią lepszy wygląd potrzebują kilku niezbędnych kosmetyków. Powiem wam, że w procesie regulowania brwi jestem całkowitym świeżakiem. Dopiero od niedawna brwi są stałym elementem mojego makijażu. Myślę, że nie jestem jedyną osobą,która nie jest jeszcze obeznana w temacie, dlatego tez dla tych początkujących, pokaże to co dotychczas nauczyłam się w procesie regulowania brwi. 

Dobrze wiemy, ze czasami kosmetyki mogą kosztować miliony, a mimo ich świetnych rekomendacji my obstawiamy na te tańsze. Dla tych co dopiero zaczynają przygodę z brwiami radze zainwestować w tańsze produkty. Nasz portfel po jednym zakupie nie stanie się pusty, a my możemy być zadowolone o wiele bardziej z tańszego niż drogiego produktu. Uprzedzam, zanim znajdziesz to co tobie najbardziej odpowiada, to przebrniesz przez tonę, może więcej może mniej, produktów dobrych ale też gorszych. Mi zdarzyło się już kilka razy kupić produkty do brwi, których w sklepie kolor wydawał się idealny, a po aplikacji moje brwi stawały się rude(wszyscy kochamy to światło w Rossmannie, prawda?). Do niedawna używałam kredki od wibo. Jest to bardzo dobry produkt, długotrwały i łatwy w aplikacji, niestety często mi się łamał przez co szybko się skończył. Kolejnym razem postawiłam na kredki z Catrice, nie mogłam zdecydować się co do koloru wiec wzięłam dwa i obydwa okazały się dobre. Również są długotrwałe i łatwe w aplikacji, jednak o wiele lepiej sprawdzają się do konturowanie niż do wypełniania(do tego lepsza jest kredka z wibo).

Jak widać na pierwszym zdjęci, moje brwi nie są za gęste, a ich kształt nie jest perfekcyjny. Z tego powodu na samym początku wole zacząć od podkreślenia kształtu brwi.Ze względu na to, że moje brwi są małe nie przerysowuję kształtu jedynie lekko go podkreślam. Zaczynam od zewnętrznej części brwi. Następnie zaznaczam kontury na wewnętrznej części, pamiętając o tym, że początek brwi powinien być ona lekko jaśniejszy.

Ze względu na swój kształt kredka z wibo jest idealna do wypełnienia brwi. To też jest moim następnym krokiem. Tym razem zaczynam tam gdzie mam więcej włosków, czyli w wewnętrznej części po czy kierując się na zewnątrz nakładam więcej produktu.
Przedostatnim krokiem jest lekkie roztarcie produktu, do którego używam małej szczoteczki z drugiej strony kredki. Nadaję to bardziej naturalnego wyglądu, panuję tu ten sam mechanizm jak z cieniami, które blendujemy dla lepszego efektu. Jako ostatnie dla podkreślenia brwi możemy użyć korektora, jednak ja wolę używać płynu micelarnego, który nakładam na patyczek higieniczny i nim wycieram wszystkie niedoskonałości wokół brwi i tym samym podkreślam ich kształt.
 Tu macie wygląd przed i po. 


Na YouTube również możecie znaleźć wiele poradników na ten temat, pamiętajcie tylko, że praktyka czyni mistrza. 





Jakich produktów stosujecie do brwi? Macie swoje sprawdzone triki w tym temacie?

18 komentarze

  1. A ja mam brwi gęste i choć wiem, że większość dziewczyn narzeka na "brak brwi" to ja się męczę z nimi. Są zbyt gęste hahah i męcząco jest ich regulacja :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam co narzekać na moje brwi, muszę jedynie popracować nad kształtem bo kiedyś mama mi je regulowała a teraz staram się sama to robić. Zazwyczaj używam cieni z Avonu ale teraz testuję kredkę z p2, którą prawdopodobnie pojawi się w moich ulubieńcach bo jest świetna!

    life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  3. BArdzo fajny produkt, właśnie szukałam cos do brwi!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam tego produktu - polecam go również. Świetne krycie i naprawdę pomaga w nadaniu kształtu brwi.
    Bardzo spodobał mi się Twój blog oraz to, w jaki sposób go prowadzisz. Zostaję na dłużej i obserwuję. zapraszam do siebie:
    https://lifestyle-by-midnight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie próbowałam eksperymentować z brwiami, twój efekt jest super !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem naprawdę szczerze, że jest to pierwszy post o makijażu, który zwrócił u mnie uwagę. Do tej pory próbując przeczytać recenzję jakiejś blogerki, dawałam sobie spokój po dwóch zdaniach, bo nic nie rozumiałam. Napisałaś to idealnie nawet, żeby taki świeżak jak ja zrozumiał! :)

    Może wpadniesz na krótką historię anonimowego uzależnienia? :) Anonimowe: hit czy kit??

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam pudru do brwi w Golden Rose :)

    Zapraszam na nowy wpis! Daj znać w komentarzu jak Ci się podoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie , widać znaczną różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny efekt :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny efekt :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nic nie używam do brwi ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja używam pomady do brwi z anastasia beverly hills :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam do brwi tylko żelu, gdyż w makijażu jestem straszną ofermą i często on nie wychodzi dobrze :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo łady efekt :) idealny <3!
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Też używam tej kredki, nie wyobrażam sobie makijażu bez niej :)
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń