Denim Skirt

środa, sierpnia 03, 2016


 Dżinsowe spódniczki zapinane z przodu guzikami wciąż są w modzie, może nie aż tak jak bluzki bez ramiączek, ale nadal dają rade. Tak naprawdę to nie pierwszy raz kiedy królują one w trendach. Były obecne w latach 80-tych, na początku 90-tych, pamiętam je z czasów mojego dzieciństwa, czyli wczesne lata XXI w., a teraz znowu powróciły. Wiadomo jak to jest z trendami, przyjmują się w każdym sklepie, typu sieciówki i są sprzedawane najczęściej nie za mała sumę. Dlatego mała rada ode mnie, przeszukaj stare ubrania swojej mamy, cioci, starszego rodzeństwa czy kuzynostwa. Zapytaj czy może mieli taka spódnice i teraz nie jest im już potrzeba. Tą spódnice co widzicie na zdjęciach mam po kuzynce. Wiele żeby w mojej garderobie mam aktualnie po mojej mamie. Wystarczy, że odrobinę poszukacie, przecież moda powraca.





16 komentarze

  1. Te spódniczki są mega urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś przepiękna !

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka, mam podobną :D
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dźinsowe spódnice są <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, wszystko do Ciebie idealnie pasuje :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tego typu spódnice kupiłam w lumpeksie :D
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się właśnie wydaje, że one teraz znów są bardzo modne! I sama się na jedną sztukę skusiłam ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz większość trendów sprzed lat wraca :)
    strasznie podobają mi się te spódniczki ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja, bardzo mi się podoba :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. AAAA zakochałam się. Ogólnie moda lat90 jest rewelacyjna, szkoda tylko ze trudno dostac ciuchy z tamtych lat..

    obserwuje i zapraszam do siebie:)

    typical-teengirl.blogspot.com zapraszam, oddaje obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja! Wszystko idealnie do siebie pasuje :)
    zuzik-blog.blogspot.com
    odwdzięczam się za komentarze i obserwacje tym samym :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana! Cudowny post i piękne zdjęcia, zapraszam do siebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna jest ta spódniczka, mam podobną białą :) Niestety nie miałaam możliwości pogrzebać w starej szafie swojej rodziny :D Świetnie wyglądasz :*

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń