#1 Fav artyści: YEARS&YEARS

niedziela, sierpnia 14, 2016


Y & Y to zespół pochodzący z Brytani, tworzący muzykę elektroniczną. W jego skład wchodzi trzech człónków:  Olly Alexander, Mikey Goldsworthy i Emre Turkmen. Recenzje ich jak narazie jedynej płyty Communion, napisałam na blogu, do zapoznania się ze wszystkimi piosenkami znajdującymi się na tym albumie zapraszam tutaj: klik.




Ta muzyka, dla mnie, idealnie sprawdza się do ćwiczeń. Jazda na rolkach przy dźwiękach Y&Y to jeszcze większa przyjemność. Na Spotify, czy YouTube można znaleźć nie tylko oryginały ich piosenek, ale również niesamowite remixy. Mają oni na swoim koncie także kilka coverów, mi do gustu najbardziej przypadł cover Breathe.




Odwiedzili oni Polskę już cztery razy: w Katowicach na festiwalu Tauron  Nowa Muzyka 2014,  na festiwalu Spring Break w Poznaniu w 2015 roku, na zeszłorocznym Open'erze oraz w tym roku zagrali koncert na warszawskim Torwarze. MI niestety nie udało się być na żadnym z tych koncertów, ale liczę, że jeszcze kiedyś odwiedzą Polskę i wtedy będę miała szansę ich spotkać.






Lubicie ten zespół? Podoba wam się taka muzyka?





Źródło utworów: YouTube, 

8 komentarze

  1. bardzo lubie Y&Y super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze powiem, że pierwszy raz o nich słysze :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię ten zespół, miałem jechać na ich koncert w Warszawie, ale niestety :( następnym razem!! pozdrawiam!

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ich <3 Chciałam pojechać na ich koncert w tym roku, ale niestety mi się nie udało :(
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja przyjaciółka jest ich wielką fanką, a ja lubię ich niektóre piosenki! :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. To jednak nie mój gust muzyczny :(


    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham ten zespół ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń