#1 Famous Style: Weronika Załazińska

niedziela, sierpnia 21, 2016

Nadszedł czas na kolejna serie na blogu. Jak zauważyliście poruszam się głównie w tematach filmowych czy kosmetycznych, ale interesuje mnie też troszkę moda. Nie powiem, że umiem wymienić najważniejszych projektantów mody, czy opisać najpopularniejsze fasony w ostatnim sezonie, albo wymienić po kolei wszystkie pokazy na ostatnim New York Fashion Week. Interesują mnie stroje, to co można na siebie założyć i nic więcej. Pomysłów szukam w internecie, znajduję blogi, konta, przeglądam zdjęcia i dochodzę do wniosku, że kogoś styl jest taki jaki ja chciałabym mieć, albo uświadamiam sobie jak ubraniem, zwykłymi ciuchami, można inspirować, coś przekazać i pokazać siebie.


Weronika Załazińska, to moja ulubiona polska blogerka. Jest śliczną młoda dziewczyna, której styl dla mnie jest nieziemski. Niektórzy będą się zastanawiać, czym się tak zachwycać, ona chodzi prawie cały czas w tym samym? Prawda, w jej stylu przeważa raczej kolor czarny i biały. Nic szalonego, ale o to też chodzi. Prostota- to jest to co mi się najbardziej podoba. Nikt nie lubi kiedy sprawy robią się skomplikowane, czasami może być tez tak być z ubraniami, kombinujemy za bardzo żeby połączyć fajnie ubrania i kończymy wyglądając niczym strach na wróble. Po co myśleć tak dużo? Minimalizm jest piękny.





Klasyczne połączenie czerni i bieli może mieć dwie odsłony: kobieca i elegancka lub sportowa i wygodna. Obydwie prezentuje Weronika. Obcisłe sukienki lub spódnice czy dżinsy i skórzana kurtka. To mi się własnie w jej stylu najbardziej podoba, niby wielkiego halo nie ma, ale nadaję się ona na każdą okazję, na każdy humor i na każdy dzień.





Co myślicie słysząc o modzie? Czy minimalizm i moda to dla was dobre połączenie?















 Zdjęcia zamieszczone w tym poście pochodzą z Pinterest i strony http://weronikazalazinska.net/.


6 komentarze

  1. bardzo lubię jej styl ^^ super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja najbardziej lubię klasyczne stylizacje, te jak najbardziej do mnie przepowiadają ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię minimalizmu, właśnie dlatego, że nic się w nim nie dzieje. Mój charakter jest bardzo zróżnicowany i jestem osobą żywą, chaotyczną i spontaniczną, dlatego biel i czerń to zdecydowanie nie dla mnie, lubię jak coś się dzieje :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, uwielbiam ją! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomimo tego, że jestem wybuchowa, pełna sprzeczności, to uwielbiam minimalizm. Jest na swój sposób uroczy i wyjątkowy!

    http://lifestyle-by-midnight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam styl Weroniki ;))
    http://roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń