Sezon 6

niedziela, lipca 17, 2016


POST TEN ZAWIERA LICZNE SPOILERY, CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ



Nareszcie, długim czasie udało mi się nadrobić cudowny serial "Gra o tron". Wraz z tym skończył się kolejny sezon, a na następny trzeba będzie czekać pewnie do kwietnia. To jest właśnie najbardziej bolesne, kiedy nowe odcinki ulubionego serialu pojawiają się tylko przez 2 miesiące, a na kolejne musisz czekać prawie 10 miesięcy, ale czego się nie robi dla ukochanego serialu.


Nie można zaprzeczyć, że ten sezon nie był wspaniały. Pierwsza myśl, która na temat tych 10 odcinków mi przychodzi do głowy to Jon Snow. Trzeba przyznać, że był on prawdziwą gwiazda w tym sezonie. Zaczął jako martwy, a skończył jako kolejny król północy. To się nazywa talent. Zaczyna rozwijać się również zagadka, kogo synem jest słynny bękart? Jest wiele spekulacji, jednak ja wole poczekać do następnego sezonu gdzie tam mam nadzieję się wszystko rozegra. Należy też wspomnieć o niesamowitej wielkiej bitwie Bękartów, pomiędzy Jonem i Ramsayem.



W tym sezonie nastąpiło panowanie Starków- Arya, Sansa, Bran czy Jon, to były najciekawsze watki w całej serii. Ja nadal nie mogę się przekonać do chyba uwielbianej przez większość Aryi. Jedyne za co mogę jej dziękować, to cudowne skreślanie kolejnych osób  ze swojej listy Teraz czekam tylko na to jak zabiję Cersei. Polubiłam bardzo Sansę, która w tym sezonie tak naprawdę zaczęła dorastać. Jej postać, zaczęła też mi się coraz bardziej podobać, że względu na aktorkę, czy Sophie Turner.  Oczywiście uwielbiam też Brana dzięki, któremu mogliśmy poznawać urywki z przeszłości życia Starków i nie tylko.


Teraz udajmy się na południe, gdzie trzeba przyznać działo się i to dużo. Wielki wróbel- to była dla mnie najbardziej irytująca postać w całym sezonie. Jonathan Pryce, sprawdzał się doskonale, natomiast jego postać już nie. Jednak znalazł się ktoś bardziej denerwujący niż on- Cersei. Jest to jedyna osoba do której od samego początku nie mogę się przekonać, nie mogę kompletnie zrozumieć jej zamierzeń, a to co czyni jest dla mnie bardziej niż nielogiczne. Jednak żeby było jeszcze lepiej na południu pojawia się też Lancel Lannister, jako wierny wyznawca Wiary Siedmiu. Tak bardzo irytujące trio to jeszcze nie było.




Porozmawiajmy o Daenerys. Moja ulubiona postać, która po ostatnim odcinku nie wiem czy już taka będzie. Co najbardziej mi się spodobało w tym sezonie? Spektakularne wyjście Khaleesi z płomieni przed Dothraki.  Co najmniej mi się podobało? Odtrącenie Daario Naharis. Spodobał mi się też duet Daenerys i Tyriona. Trzeba przyznać, że jest to jedno z najlepszych połączeń, nie tylko jeżeli chodzi o postacie, ale również aktorów.



W tym sezonie mimo hucznego powrotu Jona Snowa to nie obyło się bez pożegnań. W finale zginęła jedna z moich ulubionych postaci- królowa Margaery. Taka jest właśnie istota serialu- "All men must die".







Reasumując, nareszcie nadeszła zima, a cały sezon uważam za bardzo udany i powiem wam, ze warto będzie czekać na następny.




Oglądacie "Grę o Tron"? Co myślicie o tak popularnych serialach?







14 komentarze

  1. Nie przeczytalam calego postu bardzo za to przepraszam :3 Ale po przeczytaniu pierwszej czesci posta stwierdzilam ze nie bede za bardzo spoilerowac sobie Gre o tron :) W prawdzie nie chcialam ogladac tego serialu ale przekonalas mnie! <3
    Ja jestem wielka fanka Supernatural dlatego rozumiem to uczucie kiedy czekasz na nowe odcinki na szczecie Supernatural bardzo szybko wychodzi <3 (w porownaniu do innych seriali) no i ja jako leniuszek zawsze mam nadwyzke odcinkow do obejrzenia! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam, ale może wreszcię się do tego przekonam:)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele już słyszałam o tym serialu, ale nigdy nie wzięłam się za obejrzenie go.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądam tego ;p

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądam... A tak by the way, jesteś fanką "Darów Anioła"? Masz ten symbol w tytule... :))

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam książki, film i serial- Dary Anioła życiem. Czesc nazwy bloga właśnie wzięła się od tej serii 'shadow' ->'shadowhunters' :3

      Usuń
    2. Ja nie potrafię się przestawić na innych aktorów w serialu. Film o wiele bardziej mi się podobał... A książki również uwielbiam! Co do nazwy - dopiero teraz zauważyłam powiązanie ;)

      Pozdrawiam gorąco ❤❤❤
      http://mademoisellepaulline.blogspot.com

      Usuń
  6. Kurczę zbieram się i zbieram, żeby zacząć od nowa od 1 sezonu :C ale jakoś nie mogę ^^
    Obserwuję :*

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ^^
    https://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Grę o tron, ale 6 sezonu jeszcze do końca nie obejrzałam :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm zapowiada się ciekawie, chyba obejrze ;)


    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam GOT, ale jak dla mnie finalowy odcinek był beznadziejny, szczególnie grubo przeciągnięty poczatek. Sezon był lepszy niż poprzedni, ale ostatni odcinek zniszczył wszystko. Zmartwychwstanie Jona nieszczególnie mi pasuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam ale mnóstwo na temat tego serialu słyszałam i chyba w końcu go zacznę :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo słyszałam o tym serialu, ale jeszcze go nie oglądałam ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dużo już słyszałam o tym serialu, myślę że niedługo jak wrócę z wakacji, sama zabiorę się za jego oglądanie. Ciekawe czy mnie wciągnie.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń