Repertuar lipca

niedziela, lipca 03, 2016

1. Agent i pół

Premiera:
-Świat: czerwiec 2016 
-Polska: 1 lipiec 2016
Gatunek: Komedia
Reżyseria: Rawson Marshall Thurber

Może kilka tygodni, czy miesięcy temu zobaczyłam zwiastun. Nie pamiętam już gdzie, czy w telewizji czy na internecie, ale zapamiętałam film, którego on dotyczy. Jeżeli zapowiedź całej historii jest już tak interesująca to film gorszy być nie może. Jak na komedię będzie też zabawnie, a na to liczę, zważywszy na obsadę- Kevin Hart w połączeniu z Dwayne Johnson stworzą świetny duet. 

Zwiastun:

2. Tarzan: Legenda 

Premiera:
-Świat: 30 czerwiec 2016
-Polska: 1 lipiec 2016
Gatunek: Przygodowy
Reżyseria: David Yates

Następuję powrót do filmów z dzieciństwa, tylko już nie w wersji animowanej. Rok temu mogliśmy obejrzeć Kopciuszka teraz nadszedł czas na Tarzana. Najbardziej zachęca mnie do obejrzenia filmu  Aleksander Skarsgard w roli głównej. W roli reżysera dobrze znany z Harrego Pottera David Yates. Jednak po zwiastunie widzę, że to nie będzie takie tradycyjne przedstawienie historii o Tarzanie. mam tu na myśl, że mogą się zdarzyć chwile grozy i to mnie najbardziej zachęca do obejrzenia filmu. 

Zwiastun:

3. Iluzja 2


Premiera:

-Świat: 8 czerwiec 2016
-Polska: 8 lipiec 2016 
Gatunek: Thriller
Reżyseria: Jon M. Chu

Obejrzałam pierwszą część z wielką przyjemnością i nie mogłam się doczekać następnej. Mam wielką nadzieję, że uda mi się wybrać na ten film do kina. Po zwiastunie można zauważyć, że będzie się działo i to dużo. Poza tym, w tej cześć prócz poprzednich bohaterów poznamy kilku nowych, a co za tym idzie większa osada, a z tego co patrzyłam to będzie świetna. Zapowiedź mówi tez o większej sprawie, który kryję się za całą historią, co czyni film jeszcze bardziej intrygujący i ciekawy. 

Zwiastun:






INNE FILMY MAJĄCE PREMIERĘ W LIPCU:

  • 15 lipiec- Tajemnice Manhattanu
  • 22 lipiec- Star Trek: W nieznane
  • 29 lipiec- Epoka Lodowcowa 5: Mocne uderzenie



Jaki filmy planujecie zobaczyć w tym miesiącu?







11 komentarze

  1. Nie mogę doczekać się Iluzji, jedynka zdobyła moje serce, a dwójka zapowiada się fenomenalnie!

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada ,choć ja nie mogę się doczekać horrorów :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się całkiem ciekawie! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie nie koniecznie ciągnie do kina na te filmy. Może gdybym obejrzała pierwszą część ,,Iluzji'', to może byłabym zainteresowana tym filmem bo może być bardzo ciekawy ;D

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ciekawi wlasnie ta wersja tarzana ;d zobaczymy czy sie postarali ;d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzieczam sie za kazdą obserwacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedynie Tajemnice Manhattanu do mnie przemawiają :) Zobaczymy, może się wybiorę na nie do kina.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym miesiącu nie skupiam się na filmach a na serialach :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Super najbardziej interesuje mnie iluzja :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie musze obejrzeć "Agent i pół" oraz "Iluzja 2" :)

    Mój blog
    Odwdzięczam sie za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń