Pielęgnacja włosów

środa, lipca 20, 2016


Włosy to jest jeden z większych atutów każdej dziewczyny, nie raz też chłopaka. Największy dylemat pojawia się wtedy, czy chcemy mieć krótkie czy długie włosy. Chyba jest tak zawsze, że kiedy je obetniemy to już tęsknimy za dawnymi długimi włosami, a jak je zapuszczamy to tylko myślimy o tym żeby je ściąć. Tym razem coś da tych, co nie chcą tylko zapuścić włosy ale również o nie bardzo dobre zadbać.



Szampon i odzywka z firmy Jantar są najlepszymi produktami do pielęgnacji włosów z jakimi się dotychczas spotkałam. Zawierają one wyciąg z bursztynu, który niesamowicie wpływa na włosy, a przy okazji pozostawia po sobie przyjemny zapach. Odżywki używam może od 4 miesięcy, a szamponu jakiś miesiąc i widzę duże efekty.  Najlepszy atut  tych produktów? Włosy bardzo szybko zaczynają rosnąć i moje włosy, które ą dosyć cienkie stawiają się coraz grubsze i wytrzymałe.  Również wpływa na odnawianie skóry głowy.



Cena jest bardzo dobra i  przystępna. Te produkty nie są dostępne w każdym sklepie. Radzę pytać o nie w aptekach. Do niedawna w Rossmanie była również dostępna odżywka, sprawdźcie, a może nadal ją tam znajdziecie wraz z szamponem.











Czego używacie do pielęgnacji włosów?

11 komentarze

  1. Niezwykle ciekawe produkty! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Również ciągle się waham, gdy chodzi o włosy.
    Jeszcze nie słyszałam o powyższym produkcie, jednak wydaje się być ciekawy :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpisane do listy zakupów :> dziękuję!
    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo zniszczone włosy przez co nie chcą rosnąć, więc może te produkty je uratują. Słyszałam o nich wiele dobrego!:)


    Pozdrawiam,
    Sandra [blog-klik!]

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tych produktach :)
    Ja mam włosy do pasa i używam produktów z Kallosa, głównie przez dużą pojemność w niskiej cenie :)

    Zapraszam do mnie!♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa rzecz :d

    Zapraszma: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam tego, genialne ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mi bardzo pomogła ta odżywka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Od lat jeżdżę na wakacje do miejscowości Jantar i jestem z nią ogromnie związana dlatego może powinnam spróbować tą odżywkę haha :) A tak na poważnie to słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tych produktach :)
    Muszę przetestować :D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :D
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię produkty tej firmy, szczególnie wcierkę do włosów :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń