Iluzja 2

niedziela, lipca 24, 2016


"Iluzja" to film, który stał się hitem. Wystarczyło tylko czekać, aż pojawi się kolejna część i nasze prośby zostały wysłuchane. Jak już pisałam w repertuarze lipca (klik) co do tego filmu miałam wielkie oczekiwania, mimo kilu niezbyt obiecujących opinii, które słyszałam przez seansem to nadal liczyłam na cudowne dwie godziny spędzone w kinie i jak zwykle nie zawiodłam się. 



Film rozpoczyna się powrotem do przeszłości, gdzie mamy szanse zobaczyć małego Dylana oraz jego ojca, dalszy ciąg tej historii kreuję całe życie młodego chłopca. "Czterej Jeźdźcy" żyją w ukryciu, co nie podoba się Danielowi, ale jeszcze bardziej nie jest on zadowolony z rozkazów które otrzymują oni od tajemniczej organizacji OKO. Skład słynnych iluzjonistów również się zmienia kiedy dołącza do nich zabawna Lula. Kiedy nareszcie po roku Jeźdźcy ponownie wychodzą na scenę, aby dać wielkie show, okazuje się, że są oni częścią tego wielkiego show, ale nie jako jego twórcy tylko uczestnicy. Wpadają w pułapkę po czym lądują w Makao, w Chinach. Poznają brata Merritta oraz Waltera, który daję im dwie opcje do wyboru, zdobycie niezwykle ważnego dla niego chipa albo śmierć. Jednak jeźdźcy wolą pracować dla siebie a nie dla innych. Kulminacją filmu następuję podczas wielkiego finału w sylwestra w Londynie, ale również wtedy kiedy zagadka zostaje rozwiązana. 





Najbardziej w filmie podobała mi się scena kiedy bohaterowie musieli podawać sobie chipa, tak aby ochroniarze ich nie nakryli. Wszystkie triki oraz to w jaki sposób zostały one pokazane były bardzo dopracowane. Inny niesamowity moment filmu, można już zobaczyć na zwiastunie kiedy to Daniel zatrzymuje deszcz, a wręcz powoduję, że leci on do góry. Takie zjawisko jest aż tak niemożliwe przez co staje się niesamowitym widowiskiem. Podobało mi się to, jak bardzo była rozwinięta fabuła, dowiedzieliśmy się o wiele więcej o bohaterach niż poprzednim czasem. Nie zabrakło też scen z humorem. Jednak mam lekki niedosyt, ponieważ nadal nie wiem co się stało z Henley. 



Na aktorach się nie zawiodłam: Mark Ruffalo, Jesse Eisenberg, Woody Harrelson, Dave Franco, Morgan Freeman i Daniel Radcliffe. Muszę przyznać, że jestem trochę zaskoczona tym jak zagrał "Harry Potter". Przez tą ogromną rolę z przed kilku lat nie jest on kojarzony z żadnym innym filmem, w którym grał, jednak po tym filmie dla mnie przestaje on być już Harrym Potterem. 


Ocena: 9/10


Co myślicie o pierwszej części  Iluzji i o jej kontynuacji? 














Źródło:
-zwiastun;YouTube
-zdjęcia: Google

7 komentarze

  1. Pierwsza część skradła moje serce! Na drugą się dopiero wybieram :) Miło było przeczytać Twoją recenzję :) Dobra robota!

    Pozdrawiam gorąco ❤❤❤
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza część bardzo mi się podobała :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam iluzję a to, ze gra w niej Daniel juz w ogole przewazylo sprawe. Musialam isc do kina i sie nie zawiodłam. Film super ale pierwsza czesc chyba zawsze jest najlepsza, haha ♡ Zapraszam do siebie jezeli ci sie spodoba zaobserwuj i powiadom mnie o tym a ja zrobię to samo:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie w czwartek mam iść na ten film, więc mam nadzieję, że sięnie zawiodę :D OBSERWUJĘ!

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie oglądałam :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Just about to watch this movie))
    Would you like to support each other, follow on GFC & g+?
    Please let me know if you follow me and I'll follow back!))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze nie ogladam, pierw musze zabrac sie za pierwsza czesc :D
    obseruje i mam nadzieje na rewanz;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń