#8 Faves- lipiec

niedziela, lipca 31, 2016


Pragnę wam przedstawić pewną osobę, którą możecie kojarzyć z vine, mowa o Liza Koshy. Dodaje ona co środę, przezabawne filmiki na YouTube. Czasami jej kreatywność mnie zaskakuję, bo takich tematów jakie ona porusza to ja jeszcze na całym YT nie widziałam. 


Jeżeli chodzi o muzykę, to w tym miesiącu królowały u mnie dwa zespoły: Years&Years oraz U2. Jeżeli chodzi o pierwszy band to słuchałam dosłownie wszystkiego od oryginałów przez covery po remiksy. Natomiast od U2 uzależniłam się od ich albumu "Songs of Innocence".











Gholdust.tumblr.com to blog na, którym możecie znaleźć zdjęcia o przeróżnej tematyce. Podróże, moda, przeróżne inspiracje, a wszystko utrzymane w podobnym klimacie. To powoduję, że od pierwszego wejścia na stronę chce się spędzić na niej kilka następnych minut, czy nawet godzin









Wraz z początkiem ciepłych, a wręcz upalnych dni zaczęłam coraz cześciej nosić sukienki. Najbardziej podobają mi się w te w stylu tshirt, ale w mojej szafie znajdę też kilka dłuższych czy bardziej wyprofilowanych modeli. Poniżej zobaczycie kilka przykładów. (Zdjęcia pochodzą z Pinterest). 


Co było waszym faworytem w przeciągu ostatniego miesiąca? 

14 komentarze

  1. musze koniecznie obejrzeć ten kanał, który poleciłaś <3 !

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni ulubieńcy :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kanał jest zabawny, uwielbiam oglądać jej filmiki
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wpaść na kanał tej dziewczyny, zapowiada się świetnie ;)
    Uwielbiam y&y!


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę zobaczyć na kanał tej dziewczyny ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co zaprezentowałaś jest dla mnie nowością :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Tą dziewczynę widzę po raz pierwszy, ale cieszę się, że napisałaś o niej, bo bardzo mi się podoba :) U mnie też królowały sukienki!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo Years & Years! Uwielbiam♥ Polecam również "King" świetne! :D Tumblr tak mnie zaciekawił, że aż musiałam na niego wpaść ^^

    Buziaki♥ Zyciedlapasji klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słysząłam żadnej piosenki, o którycj wspomniałas

    Zapraszam do mnie, odpowiadam na obserwacje!
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam, muszę zobaczyć jej kanał :)
    Super że o niej wspomniałaś!
    Mój blog: elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dawno nie przeglądałam yt, jakoś nie mam czasu ostatnio...:D jesli chodzi o muzyke w tym miesiącu wygrywa chyba moj najulubienszy zespól, Linkin Park/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. kilka dni temu dodałam post z moimi ulubieńcami :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piosenki ktore wybralas.. przesluchalam wszystkie i sa super <3 masz gust!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Żałuję,że wcześniej nie trafiłam na jej kanał bp jest genialna

    mój blog

    OdpowiedzUsuń