20 photo mix-white

środa, lipca 27, 2016





























Źródło zdjęć: Pinterest

17 komentarze

  1. Świetne inspiracje! Takie proste i przejrzyste <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfekcyjne zdjęcia
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku wspaniałe inspiracje! <3
    Kocham biały kolor w każdej postaci.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

  5. śWIETNY mix zdjęć

    Może rewanż i skomentujesz również u mnie? :)

    Zapraszam do mnie
    http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Biały kolor jest teraz bardzo w modzie, ale przyznam, że jest to jednen z piękniejszych kolorów. Kojarzy mi się z porządkiem i nie ma w nim przesady. :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny mix, uwielbiam biel! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny mix, zdjęcia bardzo inspirujące :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham biel i minimalizm te zdjęcia to coś dla mnie :D

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super inspiracje. Uwielbiam takie posty :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia *.* Bardzo inspirujące, uwielbiam biel.

    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Biel jest inspirująca, a zarazem niezwykle według mnie trudna.. Chyba dlatego wzbudza zachwyt niemal wszystkich :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako dziewczynka nie lubiłam bieli, chciałam mieć kolorowe ściany w pokoju, kolorowe ubranka. Teraz jednak coraz częściej skłaniam się ku bieli - bardzo podobają mi się takie wnętrza, a w szafie pojawia się coraz więcej białego :)

    OdpowiedzUsuń