Zanim się pojawiłeś

poniedziałek, czerwca 20, 2016






Film, o którym jest nie zwykle głośno od ostatnich kilku dni, czy tygodni. Zdjęć z biletami z seansów i ulotkami z kin na instagramie można zobaczyć już tysiące. Cudowny dramat "Zanim się pojawiłeś" można w Polsce oglądać od 10 czerwca, j radze wybierać się do kin jak najszybciej. 




Lou Clark to dziewczyna pochodząca z małego miasteczka w Anglii. Uwielbia kolorowe stroje jest gadatliwa i zawsze optymistyczna. Kiedy traci ukochaną prace w kawiarence desperacko zaczyna szukać pracy, jest w stanie podjąć się każdego działania byleby zarobić choć odrobinę pieniędzy. Jej rodzice są bez pracy, a ukochana siostra planuję wrócić na studia. Jej chłopak-Patrick, zamiast interesować się swoja dziewczyną bardziej myśli o bieganiu i swojej szczytowej formie, którą musi wykorzystać. Pojawia się oferta pracy- opieka nad niepełnosprawnym mężczyzną. Cyniczny i nienawidzący swojego życia Will Traynor, staje się kolejną z najważniejszych osób w życiu Lou.  Do pewnego momentu historia układa się wspaniale, lecz Lou odkrywa czemu jej opieka nad Willem ma trwać tylko 6 miesięcy. Od tej chwili stara się ze wszystkich sil pokazać mu inną drogę.




Pomyśleliście pewnie, że to standardowy film. Spotyka się dwójka ludzi, zakochują się w sobie i całe życie toczy się pięknie. Powiem wam, że "Zanim się pojawiłeś" różni się od większości dramatów, czy filmów obyczajowych. Porusza poważny problem-niepełnosprawność. Może ona dotknąć każdego- Will przed wypadkiem był szczęśliwym mężczyzną kochającym swoje życie, które jeden wypadek przekreślił na zawsze. Zmienił się, dawną radość na kilka chwil pokazała mu tylko Lou, która stała się dla niego nie tylko przyjaciółką, ale i ukochaną. Ta kwestia ukazuje z kolei jak ważne jest dla człowieka kontakt z innym człowiekiem. Interakcje z ludźmi wpływają na nasz nastrój, a czasami nawet całe życie. Mimo, że Will był przykuty do wózka to pod wpływem Lou zaczął choć w kawałkach przywracać swoje dawne życie. Podróże, wyjazdy, wspólnie przeżyli przygodę. Każda osoba, którą poznamy w naszym życiu może wywrzeć na nas ogromny wpływ tak jak Lou na Willa i Will na Lou.







W roli Willa nie widzę nikogo lepszego niż Sama Claflina, a Lou genialnie została zagrana przez Emilie Clarke. Nie zabrakło też innych świetnych aktorów, jak Charles Dance, Jenna Coleman czy Matthew Lewis (prawie jak w grze o tron). Osoby, które nie czytały książki były trzymane w napięciu do samego końca, który był niesamowicie wzruszający. Łzy na tym filmie są jak najbardziej dozwolone. Film polecam każdemu, nawet tym co są sceptycznie nastawieni do dramatów, czy filmów obyczajowych. Jest to historia ciekawa, a przede wszystkim nieszablonowa.






OCENA: 10/10

Widzieliście już "Zanim się pojawiłeś"? Lubicie oglądać dramaty?

14 komentarze

  1. Myślałam czy pójść na ten film do kina.Przekonałaś mnie i już nie mogę się doczekać :) anananas9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo słyszałam o tym filmie... nie mogę się doczekać, aby go obejrzeć! :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam książkę i bardzo mi się spodobała. Również zamierzam pójść do kina na film :)
    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://amydingdong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chce iść na ten film ale nie wiem czy przekonam chłopaka ^^
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuję się na to wybrać :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ochotę się na niego wybrac, dziękuję za recenzje i chyba faktycznie skuszę się do jego obejrzenia :)
    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam wiele dobrych opinii na temat tego filmu i koniecznie będę musiała go obejrzeć ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak się składa, że ostatnio dane mi już było pojawić się w kinie na horrorze aczkolwiek myślę że dramat o takiej fabule również może być interesujący :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieram się właśnie na niego z chłopakiem, ale słyszałam mnóstwo pozytywnych opinii o nim! Nie mogę się już doczekać <3

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwiastun oglądałam kilka razy, ma w planach przeczytać książkę a pote obejrzeć fil :)

    Klikniesz w link? Odwdzięczam się :)
    http://www.romwe.com/Grey-Knotted-Crop-T-Shirt-p-147840-cat-669.html?utm_source=bedifferent-ania.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=bedifferent-ania

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio bardzo zaciekawił mnie ten tytuł :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń