Kraków

niedziela, czerwca 26, 2016















15 komentarze

  1. Fantastyczna sceneria i piękny zestaw - podoba mi się! <3 :)
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja! ;D
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja i świetnie wykonane zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! ❤ Stylizacja w moim stylu :D
    Buziaki, xx ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczne zdjecia i ciekawa sceneria. Masz bardzo śliczną urode i sylwetke:)
    Bardzo spodobał mi się twój blog, na pewno będę wpadać tu częściej ! :)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia, świetna stylizacja, bardzo podobaja mi sie cale czarne conversy :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jak najbardziej w moim stylu!
    oliivus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia świetnie oddaja charakter tego miasta! Podoba mi się post zostaje na dłużej!
    Zapraszam do mnie : https://blonde-royal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia!
    Chciałabym być w Krakowie :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń