Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów

niedziela, maja 15, 2016




Kolejny film od Marvela, więc kolejna wyprawa do kina. Tym razem nie o moim ulubionym bohaterem z Avengers, ale też fajnym Kapitanie Ameryka. Co prawda Iron Man się pojawił, jak tez Czarna Wdowa czy  Zimowy Żołnierz, więc narzekać nie ma na co. Wybrałam się na film, nawet nie oglądając zwiastunu. Kompletnie nie wiedziałam, czego mogę się spodziewać, a więc wszystko było jedną wielka niespodzianka i to pozytywnie zakasującą.



Każdy z superbohaterów zaczyna sobie coraz bardziej uświadamiać ile wyrządza szkód, ale tez ile osób ratuję. Świat zaczyna mieć pretensję. Konflikt toczy się w sprawie protokołu, który pomoże ale też przyczyna na smyczy Avengers. Tworzą się dwa bieguny, ci co podpiszą dokument oraz ci co odmawiają podpisu. Konflikt zdań przeradza się w prawdziwą walkę. Pojawia się ktoś kto doprowadzi do jeszcze większych strat. Bohater filmu przez, którego dochodzi do walk, ale samego jego nie ma za wiele.


W filmie, jak wspomniałam, najbardziej spodobało mi się pewne ukrycie postaci. Osoba, przez którą można uznać, że dzieję się cała akcja i powinna być w centrum uwagi, to tak naprawdę pojawiała się sporadycznie. Sceny walki,  których było dosyć sporo, były naprawdę dopracowane. Fajnie tez, że film Kapitan Ameryka, a mamy kilkanaście innych równie sławnych bohaterów. Dźwięk i muzyka idealnie dopasowane do każdej sceny. Gra aktorska oczywiście na wysokim poziomie, jak na Chrisa Evansa i Roberta Downey Jr przystało, ale w  tym filmie najbardziej byłam pod wrażeniem Sebastiana Stan, który jak dla mnie jest idealny do roli zimowego żołnierza co już pokazał w poprzedniej cześć.





Ocena: 10/10
Zwiastun:klik


Jeżeli macie czas to naprawdę polecam wam się wybrać na ten film do kina. Dla fanów filmów akcji i sci-fi to obowiązkowy seans. Ciekawie rozbudowana fabuła, konflikt, niezliczone sceny walki i trochę więcej informacji o niektórych super bohaterach, między innymi to jak również duża dawkę emocji dostarcza ten film. Z tego względu jest ona jak najbardziej wart polecenia i obejrzenia.



















Byliście już w kinie na tym filmie? Lubicie postacie z Marvela?

9 komentarze

  1. Nie byłam i szczerze mówiąc nie przepadam za tego typu filmami. Lubię jedynie starych Strażników Galaktyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym filmie, ale jakoś nie przepadam za takimi filmami.
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja, szczerze mówiąc, nie jestem fanką Marvela hahah!
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  4. z przyjemnością ogląda się Twojego bloga :)
    wszystko jest idealnie dopracowane :)
    moim zdaniem możesz dużo osiągnąć , powodzenia! :*

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam tego jeszcze ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam filmy marvela i ten również oglądałam! :)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze obejrzeć! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze obejrzeć! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń