BREAK

niedziela, maja 08, 2016


Ostatni post na blogu pojawił się 20 kwietnia. Ponad dwutygodniowa przerwa jest jedna z najdłuższych jaką sobie zrobiłam i to całkowicie było  nie planowane. Wyczerpały mi się pomysły i miałam jeszcze dużo nauki. To jest wytłumaczenie mojej nieobecności. Nie obiecuję teraz, że posty będą się pojawiać dwa razy w tygodniu jak ostatnio, ponieważ zbliża się koniec roku i nauki jest jeszcze więcej niż było przedtem. Mam już kilka pomysłów o czym napisać i myślę, ze za niedługo się to tutaj pojawi. Jeżeli po raz kolejny trafi mi się taka przerwa to tylko, ze względu na naukę, ponieważ to jest mój priorytet. 










8 komentarze

  1. Fajnie, że nauka jest dla Ciebie priorytetem :) Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie nauka też jest priorytetem! Nauka jest najważniejsza :D

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nauka jest najważniejsza :* Czekam na nowy post. Bardzo ładna stylówka

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, jak to się mówi "Ucz się ucz, nauka to potęgi klucz" ;)
    Ale to dobrze, że masz taką, a nie inną piramidę ważności.

    Pozdrawiam, PGrudzień.

    OdpowiedzUsuń