Shadowhunters- koniec pierwszego sezonu

niedziela, kwietnia 10, 2016


W styczniu tego roku odbyła się premiera nowego serialu Shadowhunters, o którym wspominałam już na blogu- klik. W tym tygodniu zakończył się pierwszy sezon, który liczył 13 odcinków, a następny będzie można oglądać dopiero w 2017 roku, jednak będzie on już liczył około 20 odcinków.


 Moje odczucia na samym początku serialu nie były zbytnio najlepsze. Najbardziej nie mogłam się przyzwyczaić do ogromnych zmian w fabule. Już w pierwszym odcinku pojawiły się postacie, o których w książce jest wzmianka dopiero w trzeciej czy czwartej części. Podoba mi się jednak to, że niektóre pomięte w książce postacie, w serialu zostały pokazane w o wiele szerszym zakresie. Wprowadzono też wątki, które kompletnie nie pojawiały się w książce, ale kilka z nich zadziałało nawet na plus. Cały sezon ma dosyć szybkie tempo i przez to osoby, które nie czytały książek może być trochę trudniej zrozumieć o co chodzi. W prawie wszystkich odcinkach coś się dzieję i trzyma nas w napięciu do następnego, działa pozytywnie na całą produkcję.



Byłam bardzo zawiedziona kiedy okazało się, że w serialu będą inni aktorzy niż w filmie, z czasem jednak zaczęłam się przekonywać. Postać Clary, jak i Simona po całym sezonie wciąż mi się nie podoba. Natomiast Magnus i Alec to największy plus całego serialu i to na rozwinięcie ich wątku w następnym sezonie czekam najbardziej. Ogólnie serial w niektórych kwestiach mógłby być lepszy, ale i tak jest bardzo dobrze, jedyne co zostaje to czekać na to co się będzie działo dalej.




Co wy myślicie o serialu "Shadowhunters"? Czekacie na następny sezon?

10 komentarze

  1. UWIELBIAM ten serial! Nie mogę się już doczekać 2017! *.*
    - w drugim sezonie nie tylko pojawią się nowe postacie, ale również dowiemy się że Clary i Jace nie są rodzeństwem. :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam się zabrać za ten serial ale jeszcze jakoś nie miałam czasu :/

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego dnia :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo nawet nie widziałam, że taki serial jest. Muszę sobie obejrzeć odcinek może mi się spodoba. Polecam Ci serial pt. "Lucyfer", bardzo przyjemny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tym serialu, ale jestem zacofana :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym serialu. :(
    Musze obejrzeć bardzo mnie zaciekawił :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Mam dla ciebie zniżkę, więcej informacji w najnowszym poście! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz "słyszę" o tym serialu więc nie za bardzo mogę się wypowiedzieć :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie oglądałam go nigdy ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam, ale wydaje się być ciekawy, bo kiedyś o nim czytałam :) Może go obejrzę przy najbliższym wolnym :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI

    OdpowiedzUsuń