Repertuar kwietnia

niedziela, kwietnia 03, 2016

1. Moje wielkie greckie wesele 2


Premiera:
-Świat: 23 marca 2016 rok
-Polska: 1 kwietnia 2016 rok
Gatunek: Komedia
Reżyseria: Kirk Jones
Zwiastun:klik
"Kilkanaście lat po ślubie Toula nadal próbuje uwolnić się od wszędobylskich greckich krewnych. Tymczasem małżeństwo jej rodziców okazuje się być nieważne. "

Każdy chociaż raz usłyszał o filmie "Moje wielkie greckie wesele". Teraz nadszedł czas na cześć druga. Kolejna dawka śmiechu, zobaczymy tylko czy w tak dobrym wydaniu jak poprzednio.

2. Kung Fu Panda 3


Premiera:
-Świat: 28 stycznia 2016 rok
-Polska: 1 kwietnia 2016 rok
Gatunek: Animacja, Familijny, Komedia, Przygodowy,
Reżyseria: Jennifer Yuh, Alessandro Carloni
Zwiastun:klik

"Złoczyńca Kai niszczy Chiny, pokonując największych mistrzów kung-fu. Po ma za zadanie wyszkolić swoich współbraci, a także chce stworzyć drużynę niepokonanych Pand. "


Z bajek się nigdy nie wyrasta, a w szczególności kiedy jest szansa oglądać ich kontynuacje. Oglądałam poprzednie dwie części i podczas filmu jest zabawnie i przyjemnie, więc oglądnięcie kolejnych przygód głównych bohaterów tej historii to dla mnie tylko kwestia czasu.



3. Opowieść o miłości i mroku


Premiera:
-Świat: 16 maja 2015 rok
-Polska: 1 kwietnia 2016 rok
Gatunek: Dramat
Reżyseria: Natalie Portman
Zwiastun:klik

"Autobiografia opowiadająca o dzieciństwie wybitnego pisarza Amosa OZa."

Uwielbiam Natalie Portman jako aktorkę i jestem ciekawa jak poradziła sobie w innej roli, czyli reżysera. Sam zwiastun zapewnia nas, że nad tym filmem trzeba będzie się zastanowić, zarówno w trakcie projekcji, ale tez i po. Nie pokazuje on tylko biografii, ale także większy problem, ale jaki to dowiemy się dopiero oglądając film.



4. Batman v Super Man: Świt Sprawiedliwości




Premiera:
-Świat: 19 marca 2016 rok
-Polska: 1 kwietnia 2016 rok
Gatunek: Akcja, Sci-Fi
Reżyseria: Zack Snyder
Zwiastun:klik

"Superman przybywa do Gotham, prowokując walkę z rycerzem miasta - Batmanem."

Jest to film na, który czekam najbardziej w tym miesiącu. Dwóch genialnych superbohaterów w jednym filmie, to nie może się nie udać i jakby było mało pojawia się tez trzecia bohaterka, czyli Wonder Woman. Poza tym dwaj świetni aktorzy w głównych rolach, czego chcieć więcej?





Na jaki film w tym miesiącu wy czekacie najbardziej?

5 komentarze

  1. Z chęcią wybrałabym się na którys z tych filmów do kina ;3
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza pozycja zapowiada się ciekawie. ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam pierwszą część "Moje wielkie greckie wesele" i już czekam na drugą część. Jestem też szalenie ciekawa co stanie się z Bridget w trzeciej części Bridget Jones. Nie mogę się też doczekać "Opowieści o miłości i mroku". Debiut reżyserski N.Portman zapowiada się ciekawie

    http://weronikaadamczykblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie w tym miesiącu nic mnie nie zachwyciło :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w tym miesiącu li oglądałam bajkę wielka 6 xd Obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń