Nude make up kit

środa, kwietnia 06, 2016


Cienie do powiek są teraz nieodłącznym elementem mojego codziennego makijażu. Produkty z cieniami do powiek zawsze przykuwają moją uwagę w drogeriach. Skoro tak często używam cieni to nie mogę ograniczyć się tylko do jednej paletki, dlatego zakupiłam ostatnio "Nude make up kit" z Lovely.  Najbardziej lubię cienie w kolorach brązu, ale jakimiś fajnymi różami to też nie pogardzę, a taka mieszankę kolorów ma właśnie ten produkt. Zawiera on 9 kolorów brokatowych i 3 matowe, nadające się na bazę makijażu oka.



Wielkim atutem tego produktu jest niska cena. Za około 15 złotych, kupujemy 12 cieni, taka sytuacja jak najbardziej przemawia na plus tej paletki. Jakoś już, aż tak nie zachwyca. Nie są one złe jednak w porównaniu do paletki z The Balm to nie ma się czym zachwycać. Dla mnie największym minusem jest to kiedy nakładam cienie z brokatem to potem mam go na całej twarzy, przy innych cieniach tego typu takie coś nie występowało. Kolory jak najbardziej nadają się na codzienny makijaż, są wręcza idealne, ale można tez stworzyć coś elegantszego, na ważniejsze okazje. Jeżeli chodzi o trwałości to w tej kwestii jest bardzo dobrze. Cienie otrzymują się przez cały dzień na powiece, a najtrwalsze są te w ciemnych odcieniach. Ogólnie cały produkt ocenia jak najbardziej na plus: 8/10.







Często używacie cieni do powiek? Jakie są wasze ulubione kolory cieni? Co myślicie o tej paletce?

8 komentarze

  1. Kiedyś ją kupię, bo wydaje się fajna za tak niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo fajna paletka :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna paletka <3 ja w zasadzie rzadko używam cieni do powiek, na jakieś specjalne okazje lub wyjątkowe dni owszem ;) na c odzień preferuję albo ich brak, albo odcienie brązu, tak naturalnie. Zwłaszcza ciemne brązy bo używam ich także do brwi ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaję się naprawdę świetna <3
    Ja jeszcze nie używam na codzień cieni do powiek, i narazie chcę się wsztrzymać :3
    Ale post jest naprawdę fajny :)

    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dana paletka ma bardzo ładne kolory, jednak sama raczej nie zdecydowałabym się na jej kupno.


    http://pvtcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dana paletka ma bardzo ładne kolory, jednak sama raczej nie zdecydowałabym się na jej kupno.


    http://pvtcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej nie nakładam cieni ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle osób już pokazuje tą paletkę, a ja jeszcze jej nie mam :(
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń