Wierna

niedziela, marca 20, 2016

Seria Niezgodna stała się hitem. Trzecią część możemy od 11 marca oglądać na ekranach naszych kin. Nie jest to też ostatnia ekranizacja, tej powieści, więc  jeszcze raz spotkamy się z tymi bohaterami i ich historią. Po przednia część- Zbuntowana- była jak dla mnie bardzo dobrym filmem, więc udając się na projekcję Wiernej miałam duże wymagania. Odczuć takich samych jak po poprzedniej części nie mam, ale najgorzej tez nie było.




Tris, Cztery i ich towarzysze przekraczają mur i udają się w nieznane. Poznają tereny, które nie były tym co sobie wyobrażali. Poszukują cywilizacji, aż niespodziewanie ja znajdują. Zostają przydzielenie do różnych zadań. Tris poznaje szefa Davida, a Cztery wyrusza na Peryferie. Ich relacja słabnie. Tym czasem w Chicago narastają konflikty. Główna bohaterka ponownie ma być kluczem to rozwiązania wielkiego problemu. Jednak jej partner nie jest pewny czy ten problem wymaga rozwiązania. Główni bohaterowie trafiają do miejsca, które nie okazało się być tym czego oczekiwali i ponownie będą musieli walczyć o ich dom- Chicago.



Fabuła jest o wiele bardziej rozbudowana, poznajemy wiele szczegółów jednak przez to jest się łatwo pogubić w całym filmie. Niektóre sytuacje były bardzo przewidywalne, ale natomiast w innych było czuć nutkę adrenaliny. Nie ma tez wielu efektów specjalnych, co sprawia oglądanie jeszcze przyjemniejsze. Odrobinę humoru tak jak w poprzednich częściach zapewniała nam postać Petera. Tris jak dla mnie nadal jest  trochę irytująca swoim zachowaniem, a Cztery nieustraszony i jedyny racjonalnie myślący w całym filmie. Wszystko stało się świetna historia głównie dzięki aktorom, którzy przez 2 godziny umilają nam czas. Obsada jak dla mnie jest największym atutem tego filmu. Shailene Woodley, Theo James, Naomii Watts, Octavia Spencer nadają tej historii charakteru.


Ocena:7/10


Oglądaliście już Wierną? Co myślicie o całej fabule filmu? Czekacie na następna część? 


5 komentarze

  1. bardzo ciekawy post
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji pójść do kina ale książka bardzo ale to baaaardzo mi się podobała :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam tego filmu- a może pora ;D
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o tym filmie :o :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń