Repertuar marca

środa, marca 09, 2016

1. Bogowie Egiptu

Premiera:
-Świat: 24 luty 2016 rok
-Polska: 26 luty 2016 rok
Gatunek: Fantasy Przygodowy
Reżyseria: Alex Proyas
Zwiastun:klik

"Pospolity złodziej, przyłączając się do mitycznego boga, wyrusza w podróż przez Egipt."

Kocham filmy fantasy i jak mam szanse obejrzeć film własnie z tego gatunku, którego zwiastun mnie zaciekawił, to nie czekam zbyt długo tylko biorę się za oglądanie. Zawsze lubiłam tez takie historie o bogach egipskich czy greckich i prócz tego film ma bardzo intrygująca obsadę. Nic tylko brać się za oglądanie.

2. Zoolander 2

Premiera:
-Świat: luty 2016 rok
-Polska: 4 marca 2016 rok
Gatunek: Komedia
Reżyseria: Ben Stiller
Zwiastun:klik

"Derek i Hansel znów pracują w modelingu, jednak wroga firma próbuje się ich pozbyć."

Nie oglądałam pierwszej części, ale szybko planuje to zmienić. Jest to komedia i mówię wam oglądając już sam zwiastun będzie się z czego śmiać, więc już wole nie myśleć jak dużo humoru będziemy mogli zauważyć w całym filmie.

3. 7 rzeczy, których nie wiecie o facetach

Premiera:
-Świat: 23 luty 2016 rok
-Polska: 26 luty 2016 rok
Gatunek: Komedia
Reżyseria: Kinga Lewińska
Zwiastun:klik

"Siedem różnych historii, które się ze sobą przeplatają, siedem spojrzeń na mężczyzn, ich relacje i związki."

Coraz bardziej zaczynam przekonywać się do polskich produkcji. Po Listy do M 2 i Plancie Singli czeka na nas kolejna propozycja polskiej komedii. Grono polskich gwiazd w obsadzie jest ogromne, a zwiastun naprawdę zachęca do wstąpienia do kina.

4. Historia Roja

Premiera:
-Świat: 29 luty 2016 rok
-Polska: 4 marca 2016 rok
Gatunek: Wojenny
Reżyseria: Jerzy Zalewski
Zwiastun:klik

"Rok 1945. Mieczysław "Rój" Dziemieszkiewicz staje do walki o wolną ojczyznę. "

Jest to coś dla miłośników i pasjonatów historii lub dla tych, którzy lubią kino historyczne i chcą się dowiedzieć trochę więcej na temat losu Żołnierzy Wyklętych. Myślę, że film oglądnę, nie tylko dlatego, że trochę mnie profil zobowiązuję (rozszerzona historia pozdrawia), ale oglądanie filmów o tematyce historycznej, lub choć odrobinę do prawdy historycznej nawiązujące to świetny sposób na zdobywanie wiedzy.

5. Seria Niezgodna: Wierna

Premiera:
-Świat: 9 marca 2016 rok
-Polska: 11 marca 2016 rok
Gatunek: Akcja, Sci-Fi
Reżyseria: Robert Schwentke
Zwiastun:klik

"Beatrice i Tobias wyruszają w świat poza ogrodzenie miasta. Wkrótce zostają zabrani do aresztu przez tajemniczą agencję."

To już niestety ostatnia części z serii Niezgodna. Lubie filmy z tej serii, jednak z każdą kolejną częścią główna bohaterka była dla mnie coraz bardziej nudna, wręcz irytująca. Liczę na to, że po tym filmie całkowicie zmienię moje zdanie na lepsze.












Na premierę, którego filmu Wy czekacie najbardziej? Na jakim filmie już byliście w tym miesiącu i co o nim sądzicie? 

6 komentarze

  1. Ja w tym miesiącu nie czekam na coś specjalnie, ale na pewno na jakiś film się wybiorę :))
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie nie czekam na filmy w tym miesiącu :D

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać aż obejrze kolejną część niezgodnej !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mam zamiar iść na 7 rzeczy
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Historia Roja to chyba mój obowiązek :) szukam tylko chwili wolnego czasu i lecę do kina :) uwielbiam takie filmy!
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń