Produkty z Under Twenty

niedziela, marca 13, 2016


 Większość z was kojarzy pewnie produkty z Under Twenty. Używam tych produktów od jakiegoś miesiąca, wcześniej nie miałam z nimi w ogóle styczności. teraz wiem tez czemu są takie popularne. Korzystałam do pewnego czasu z produktów z pewnie tez wam bardzo dobrze znanej firmy Ziaja. Niestety nic mi nie pomagały. Po takim dosyć krótkim czasie używania kosmetyków z U20 już mogę zobaczyć efekty. Wielkim plusem jest też cena tych produktów, która nie obciąża zbytnio naszych portfeli.


Żel do mycia oczyszczająco-matujący 
To był pierwszy produkt z tej firmy jaki kupiłam. Sprawdza się świetnie. Stosuje go prawie codziennie rano i wieczorem. Bardzo dobrze matuję skórę, wszelakie zaczerwienienia lekko znikają i pozostawia uczucie czystej skóry. Bardzo dobrze działa tez na niedoskonałości. Żel też bardzo dobrze się pieni, co powoduję codzienną higienę łatwiejsza i przyjemniejszą. 

Ocena: 8/10


Peeling 3o


Nie używam go zbyt często, raz może dwa razy w tygodniu, a mimo to i tak są efekty. Przede wszystkim bardzo orzeźwia skórę i pozostawia ją gładką. Jest to produkt z serii "Intense ANTI ACNE", więc jak sama nazwa wskazuję z niedoskonałościami działa sobie świetnie. Zapewnia tez bardzo głębokie oczyszczenie skóry. Jednak myślę, że na lepsze efekty muszę zeszczę trochę poczekać.


Ocena: 8/10


Aktywny krem redukujący niedoskonałości i zaczerwienia trądzikowe raz matujący krem normalizujący 
Na początku używałam kremu matującego (ten w zielono niebieskim opakowaniu). Byłam z niego naprawdę zadowolona. Skóra po jego użyciu była matowa, więc jak najbardziej spełniał swoje zdanie. uznałam, że nie mogę używać cały czas jednego i tego samego kremu. Kupiłam znowu produkt z serii "Intense ANTI ACNE" i mogę śmiało powiedzieć, że to najlepszy produkt z U20 jaki dotychczas kupiłam. użyłam go raz i od razu miałam efekt. Świetnie radzi sobie z wszelakimi niedoskonałościami i zaczerwieniami. Obydwa kremu mają tylko mały minus, rano przed nałożeniem np. podkładu trzeba porządnie umyć skórę twarzy i usunąć wszelkie pozostałości kremu. W trakcie robienia makijażu twarzy gdy nakładamy podkład to schodzi on ze skóry co wygląda niekorzystnie. 

Ocena: 9/10


BB krem matujący o działaniu antybakteryjnym
Po raz pierwszy zaczęłam używać kremu BB. Początkowo byłam z niego niezadowolona, skóra zamiast być matowa bardzo się świeciła, ale po chwili ten efekt zniknął. Krem ma bardzo przyjemny zapach i niewiele się różni od zwyczajnych podkładów. Coraz bardziej podoba mi się podoba używanie własnie kremu BB, ponieważ ma on działanie antybakteryjne, a efekt daję taki sam co podkład. 

Ocena: 8/10

Posiadacie jakieś produkty z U20? Co o nich sądzicie? 

14 komentarze

  1. Ogólnie jestem zakochana w ich produktach! Działają na moją cerę idealnie, a do tego zgadzam się, że nie obciążają za bardzo naszych portfeli!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam kiedyś chyba płyn micelarny z U20. Spisał się świetnie, więc być może skuszę się na ten żel i krem BB - ostatnio używam CC z Bielendy, świetny jest.
    Muszę się pospieszyć z U20. W maju stuknie dwudziestka i już będzie po ptakach ;D

    Zostaję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam kremu BB z tej firmy, ale innego niż pokazałaś :D

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki z U20! Używam ich już przeszło dwa lata i cały czas są moimi ulubieńcami :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam kiedyś ich produktu, bardzo fajny ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe produkty:)
    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z opiniami w 100%! Super post!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie mam w planach kupienia tego oczyszczającego i z tego co piszesz to chyba się w koncu zdecyduje :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam kiedyś kilku produktów z Under 20, ale było to dawno i nawet nie pamiętam jakie były :(

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś używałam produkty tej marki :) i nawet mi służyły;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam do Ciebie wielką prośbę, czy mogłabyś poklikać we wszystkie ,,KLIK,, w moich 2 postach, jest to dla mnie mega ważne. Zawsze się odwdzięczam:* http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/wishlist-wholesalebuying.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam ten żel do mycia twarzy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe produkty :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń