ALLURE- CHANEL

środa, marca 30, 2016


Perfumy o słodkim zapachu są moimi ulubionymi. Jednak takie, które prócz słodkości posiadają również notkę ostrej woni  są wręcz idealne. Takie właśnie są perfumy Allure od Chanel. Posiadam jak narazie tester, ale poważnie zastanawiam się nad kupnem pełnowymiarowego produktu. Na zapach składa się brzoskwinia, mandarynka, róża i wanilia, dosyć słabo jest wyczuwalny jeszcze jaśmin. Intensywność tej woni jest bardzo mocna, a zapach utrzymuje się przez prawie cały dzień. 


Produkty od Chanel do najtańszych do należą, dlatego zastanawiam się czy kupno pełnego artykułu jest opłacalne. Dobre zamienniki można znaleźć w drogeriach w o wiele niższych cenach. Minusem jest to, że tańsze produkty nie zawsze są aż tak dobrej jakości. Jeżeli szukacie jakiegoś zapachu na normalne dni, czy wyjścia, ale chcielibyście tez móc go użyć na coś bardziej oficjalnego to ten zapach jest właśnie tym czego szukacie. trzeba tylko przemyśleć, czy opłaca się wydawać tyle pieniędzy, mimo że jest wart swojej ceny. 





Macie jakieś perfumy od Chanel? Co myślicie o tak drogich perfumach?

17 komentarze

  1. Ja mimo wszystko najbardziej skłaniam się ku klasycznym Chanelkom, czyli No.5 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam jej perfum ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chanel to klasyk nad klasykami :) Super mieć to w twojej kolekcji :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ten moment nie posiadam żadnych tak drogich perfum, ale wydaje mi się, że na to nie byłoby mi szkoda pieniędzy. Oczywiście nie kupiłabym ich z jednej wypłaty, bo na to mnie nie stać, ale jakbym odłożyła sobie kaskę na jakieś 'moje, drobne przyjemności' to myśle, że bym się zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie gustuje w drogich perfumach ale ostatnio powąchałam Paco Rabanne i pragnę go ale 250 za małą fiolkę troche przesada :)Gratuluje CHANELKI!

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta firma podobno jest super!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się skuszę :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie nie ma znaczenia czy perfum jest drogi czy tani dla mnie ważny jest zapach a nie jakiej jest marki pozdrawiaj Julia z http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie miałam jeszcze okazji posiadać tych perfum, ale od koleżanek słyszałam na ich temat świetne recenzje :) Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Drogie perfumy są opłacalne bo jedno psiknięcie starcza na cały dzień. Tańszymi zamiennikami musimy psikać się kilka razy dziennie i przez to kupujemy je częściej, wydając kolejne pieniądze ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie mam i nie mam o nich zdania :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama bym nawet kupiła perfumy od chanel tylko obawiam się o ich trwałość :/ Mialam juz dużo drogich perfum i powiem szczerze, że najlepiej trzymały się perfumy intimissimi które dostalam w prezencie haha a wszelki lancome, calvin klein czy escada przestawaly pachniec po jakiejs godzinie :(


    -------------------------
    www.natkrk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama bym nawet kupiła perfumy od chanel tylko obawiam się o ich trwałość :/ Mialam juz dużo drogich perfum i powiem szczerze, że najlepiej trzymały się perfumy intimissimi które dostalam w prezencie haha a wszelki lancome, calvin klein czy escada przestawaly pachniec po jakiejs godzinie :(


    -------------------------
    www.natkrk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam perfum Chanel :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis <3
    Takich blogów, jak Twój powinno być więcej. Jestem zachwycona!
    Śliczne zdjęcia. Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama ma podobną lub taką samą próbkę ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń