88. ceremonia wręczenia Oscarów

niedziela, marca 06, 2016

O tego rocznym rozdaniu nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej było naprawdę głośno. Niestety oglądałam ta galę z wielkim opóźnieniem, bo dopiero wczoraj, ale mimo tego że znałam już zwycięzców w prawie wszystkich kategoriach to i tak oglądało się ta galę z wielką przyjemnością. Ty razem pomyślałam, że również zrobię takie moje własne podsumowanie.


Każdy już chyba słyszał o najważniejszym wydarzeniu tamtego wieczoru. Leonardo DiCaprio nareszcie zdobył Oscara za rolę pierwszoplanową. Ta wymarzoną statuetkę przyniosła mu rola w filmie Zjawa. Osobiście nie oglądałam tego filmu, ale słyszałam o nim same dobre opinie. Oglądnęłam kilka filmów w roli głównej z DiCaprio i naprawdę nie mogłam się doczekać kiedy w końcu dostanie tego Oscara, bo patrząc na jego aktorstwo i to, że podejmuję się coraz ciekawszych ról, to pokazuje tylko, że jak najbardziej zasługuje na ta nagrodę.









Jak gala rozdania nagród to nie może również zabraknąć czerwonego dywanu. Oto kreacje, które mi się najbardziej spodobały:





Niestety znalazło się tez kilka takich, które nie przypadły do mojego gustu, a oto one:









Trzeba przyznać, że tego rocznym wielkim zwycięzcom był film Mad Max: Na drodze gniewu. Co kategoria to ten film zgarniał kolejną statuetkę, a zdobył ich, aż dziesięć. Jednak w tych najważniejszych kategoriach jak na przykład film roku, nie zdobył żadnej nagrody.  Film planuje oglądnąć jak najszybciej i wtedy może w recenzji, napisze wam co sama o nim myślę.


W zeszłym roku  byłam niezbyt zadowolona z prowadzącego, a w tym to tak na dwa razy. Nie było tak śmiesznie jak wtedy, gdy ceremonie prowadziła Ellen DeGeneres w 2014 roku, ale nie było tez tak źle jak wtedy gdy prowadził ją Neil Patrick Harris w 2015 roku. Był często poruszany temat rasizmu, głównie ze względu na to, ze pośród nominowanych nie było żadnej czarnoskórej  osoby. Uważam, ze  w tym aspekcie to prowadzący sprawdził się znakomicie, ponieważ otwarcie i bez żadnych skrupułów umiał przedstawić sytuację i coraz większy problem rasowy.



Oglądaliście ceremonie wręczenie Oscarów? Myślicie, że Leonardo DiCaprio zasłużył na Oscara?

7 komentarze

  1. Jasne że zasłużył :) Jennifer Lawrence wyglądałą pięknie! Kate Winslet im starsza tym bardziej kobieca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam DiCaprio. Uważam, że zasłużył sobie na nagrodę ;) Zaczynam żałować, że nie oglądałam Gali.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I didn't watch it. I think Leonardo is a fantastic actor, but to be honest I didn't like that movie he won the oscar for....

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this post, so happy Leo won! I think you blog is lovely, let me know if you would like to follow each other!

    adelelydia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Leo w końcu dostał jej ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak się cieszę, że Leo zdobył Oscara ;3 należał mu się
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie Lawrence wyglądała b o s k o:)
    Dark Roseberry | Fanpage

    OdpowiedzUsuń