V-Day plan!

niedziela, lutego 14, 2016

Post o tej samej tematyce napisałam rok temu ( możecie go znaleźć tutaj->klik). Postanowiłam, że w tym roku (czemu nie?) tez coś takiego napiszę. Propozycje na spędzenie tego niby wyjątkowego dnia będą może trochę podobne, ale nie takie same.

1. Pójdź do kina/teatru/ gdziekolwiek

To, że są walentynki i na ulicach są praktycznie same pary to nie znaczy, że jeżeli ty nie jesteś w związku to nie możesz się też gdzieś wybrać. Zaproś kogoś, przyjaciół rodzinę i porostu spędź miło czas z kimś, a nie w samotności.


2. Tumblr/Filmy/Jedzenie

Jeżeli jednak odpowiada Ci samotność i spędzanie czasu w domu, to masz trzy proste wyjścia. Przeglądać tumblr, oglądać filmy/seriale lub zrobić coś do jedzenia. Wszystko bardzo przyjemne, może niezbyt pożyteczne, ale jeden dzień odpoczynku każdemu się przyda. 



 

3. Pojedź gdzieś

Chyba każdy lubi zmianę otoczenia choć na moment. Nie musi być to kilku godzinna podróż do odległego miejsca. Może to być nawet krótki spacer, albo wyjazd do pobliskiego miasta. Takie małe wycieczki zawsze dobrze robią. 


4. Uaktywnij się

Pojedź na łyżwy, wybierz się na narty albo pobiegaj. W końcu te postanowienia noworoczne o schudnięciu muszą się spełnić. Jeżeli możesz to nie siedź w miejscu, tylko aktywnie wykorzystaj swój czas. 


Jak wy planujecie spędzić walentynki?

5 komentarze

  1. Ja walentynki spędzam w książkach, niestety sesja jeszcze trwa. :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja brałam udział w biegu charytatywnym ! Najlepsze walentynki <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja siedziałam w domku pod ciepłym kocem i kubkiem ciepłej herbatki, ponieważ złapało mnie przeziębienie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety zostałam zmuszona do leżenia w łóżku - angina ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Walentynki spędziłam przed komputerem oglądając filmy :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń