TheBalm

środa, lutego 10, 2016


Kiedy zobaczyłam ta paletkę w sklepie to umarłam, a kiedy dostałam ją na mikołaja to umarłam po raz drugi. Cudo- to idealnie ją opisuje. Kilka najpopularniejszych kosmetyków z firmy The Balm umieszczone w jednym miejscu- czy można prosić o coś więcej? Nie dość, że zawartość jest niesamowita to jeszcze sam produkt jest bardzo poręczny, a wielkim atutem jest zamieszczone wewnątrz lusterko. 







Teraz już wiem czemu te produkty są takie popularne. Ich jakość mnie powaliła. Wszystkie utrzymują się bardzo długo i nadają naprawdę świetny efekt. Mój ulubiony jest oczywiście bronzer, który jest po prostu niesamowity. Podoba mi się to, że zamieszczone w tej paletce produkty mogą byc wielorako używane. Bronzer czy róże można wykorzystać jako cienie, a ten jasny cień można używać jako rozświetlasz.  


Zamieszczone są też dwa produkty do ust. Ich zapach nie jest intensywny za to są bardzo trwałe i świetnie nawilżają usta. 


Macie jakiś produkt z firmy  The Balm? Co myślicie o tej paletce?

10 komentarze

  1. Co jak co, ale te piękne opakowania w retro, vintage klimacie mega podbijają cudowność tej marki :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. JEJKU! Zazdroszczę Ci tej paletki, bo uwielbiam te kosmetyki! Super sprawa z tym, że wszystkie są w jednym 'miejscu'!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja produktu:)Słyszałyśmy już wcześniej o The Balm, ale same nie wiemy na co dokładnie z ich oferty się zdecydować.. :) Zapraszamy do nas: www.LazyStrawberries.fan-strefa.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej firmie, ale jeszcze się nie złożyło nic zamówić :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń