Repertuar lutego

niedziela, lutego 07, 2016

1. Co Ty wiesz o swoim dziadku?


Premiera:
-Świat: 20 stycznia 2016 rok
-Polska: 22 stycznia 2016 rok
Gatunek: Komedia
Reżyseria: Dan Mazer
Zwiastun:Klik

"Mający niebawem się ożenić Jason zabiera swojego dziadka na przejażdżkę po Florydzie." 



Tak dobrze zapowiadającej się komedii to już chyba dawno nie było. Na samym zwiastunie już jest zabawnie. Połączenie Roberta de Niro i Zac Efrona to świetny efekt, który korci do oglądnięcia filmu.







2. Zjawa 


Premiera:
-Świat: 16 grudnia 2016 roku
-Polska: 29 stycznia 2016 roku
Gatunek: Dramat, Przygodowy
Reżyseria: Alejandro Gonzalez Inarritu
Zwiastun:klik


"Hugh Glass szuka zemsty na ludziach, którzy zostawili go poważnie rannego po ataku niedźwiedzia." 

Kiedy oglądałam nominację do tegorocznych Oscarów byłam zaskoczona, że ten film był wyczytany aż w 12 kategoriach. postanowiłam, że oglądnę zwiastun i tylko to mi wystarczyło, żeby wiedzieć, że ten film  jest dobry. Trzymam kciuki, aby w tym roku Leonardo DiCaprio nareszcie dostał wymarzoną statuetkę Oscara.





3. Planeta Singli



Premiera:
-Świat: 25 stycznia 2016 roku
-Polska: 5 luty 2016 roku
Gatunek: Komedia romantyczna
Reżyseria: Mitja Okorn
Zwiastun:klik

"Romantyczna Ania bierze udział w reality show ukazującym prawdziwą twarz facetów flirtujących w sieci i wyśmiewającym naiwność kobiet szukających tam ideału."



Rzadko kiedy oglądam komedię romantyczna, a tym bardziej polskie filmy. Jednak w zwiastun naprawdę mnie zainteresował. Zarys fabuły prezentuję się bardzo intrygująco, dlatego chyba skusze się na taką chwile 'odpoczynku' od fantasy/Sci-Fi.




Na jaki film wy czekacie w tym miesiącu? 

7 komentarze

  1. O, muszę zobaczyć te filmy!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzje :D Chyba wybiorę się na " Planeta Singli"
    OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tej "Planety Singli", jednak w tym miesiącu wybieram się do kina z młodszą siostrą na wiewiórki haha!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta planeta singli wydaje się być fajnym filmem :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Co Ty wiesz o swoim dziadku?" wydaje się być świetną komedią i z chęcią ją zobaczę :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa tego filmu "planeta singli" może wybiorę się na niego do kina :D
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam na "co ty wiesz o swoim dziadku" xD

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń