Maskara

niedziela, lutego 21, 2016



Maskara to nieodłączny element mojego codziennego makijażu. trudno mi było znaleźć taką, która w pełni spełniała by moje moje oczekiwania. Jednak mam kilka moich faworytów. 



Ta maskara z Artdeco jest zdecydowania moją ulubioną. Pogrubia rzęsy i znacznie wydłuża. Jej największy atut to to, że nie skleja ona rzęs. Bardzo lubię w niej to, że nakłada się ją bardzo szybko, a na szczoteczce, która też jest bardzo dobra, nie znajduję się tyle tuszu, który wystarczyłby na 10 kolejnych użyć.  Utrzymuje się ona na rysach przez cały dzień.


Na drugi ogień idzie maskara z miss sporty Studio lash. Na samym początku bardzo żałowałam jej zakupu, ale po kilku użyciach się to zmieniło. Szczoteczka jest naprawdę fajna i wygodna do aplikacji tuszu. Rzęsy są zdecydowanie bardziej grubsze, ale tylko odrobinę dłuższe. Jednak jej trwałość mogłaby być odrobinę lepsza. 


Ostatnią maskara jaką wam polecę również jest z miss sporty- Fabulous lash. W przeciwieństwie do wcześniejszej od raz przypadła mi do gustu. Zdecydowanie wydłuża rzęsy i nadaje odrobinę grubości, ważne jest tez to, że rzadko kiedy się rozmazuję wciągu dnia. 



Jakiej wy używacie maskary? Słyszeliście może o którejś z powyższych?

Wiktoria.

12 komentarze

  1. Nie używałam żadnej z nich, ale również tak jak ty nie mogę znaleźć tej jednej idealnej
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. maskara z miss sporty jest moją ulubioną, spełnia moje oczekiwania i co najlepsze - jest w świetnej cenie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie uzywalam zadnej z nich :D
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam na razie jakąś z maybelline, powyższych nie znam. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie szukam jakiejś fajnej, bo moja aktualna nie przypadła mi do gustu.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używałam żadnej z nich, ale mogę ci polecić WONDER'FULL mascara z Rimmela - uwielbiam ją <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam maskarę z Kobo :) Ale muszę przyznać, że bardzo zaciekawiła mnie ta z Artdeco!

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. uzywałam tej 2 i 3 maskary :D ale jakos mi nie podpadly i teraz uzywam z rimmela :D
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kojarzę 2 mascarę :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam swoja z Oriflame ;)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziała te Twoje w drogeriach a sama używam co chwilę innego tuszu haha :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam z firmy Wibo Panoramic Lashes :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji chętnie obserwacja za obserwację :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń