Fav From YouTube

środa, lutego 17, 2016

Na pewno każdy z nas choć raz oglądał coś na YouTube. Niektórzy mogą mieć nawet swoich ulubionych youtuberów, których mogą oglądać nałogowo. Ja takie osoby mam i postanowiłam, że je wam przedstawię. Polskiego YT prawie w ogóle nie ogląda  także znajdziecie tutaj tylko anglojęzyczne filmiki. Moim zdaniem to jest o wiele lepsza opcja nauki innego języka niż np. oglądanie filmów z napisami.

1. Bethany Mota

                                     
Beth to jest bardzo znana youtuberka, która ma już prawie 10 milionów subskrypcji. Jest to jedna z pierwszych osób jakie oglądałam na YT. Ma bardzo przyjemne filmiki, nie ukrywam głównie przeznaczone dla dziewczyn. Znajdziemy tam różne DIY, 'poradniki modowe' czy przepisy na przepyszne dania/przekąski. Polecam tam zerknąć :3

 Jej kanał: klik

2. MyLifeAsEva


Eva oglądam też już od długiego czasu. Uwielbiam jej filmiki. Ma świetne poczucie humoru i umie zarazić energia. Filmy są o bardzo podobnej tematyce jak u Beth, ale mimo to obydwie ukazują to w inny ciekawy sposób. Eva nakręciła też taką, krótką serie filmów "How to Survive High School", nie mogę się już doczekać kiedy odbędzie się jej kontynuacja. 

Jej kanał: klik

3. Rclbeauty101


Jeżeli szukasz jakiś porad albo trików, to udaj się na jej kanał. Znajdują się tam też filmiki z serii "vs" przy których humor naprawdę się może poprawić.


                                            

Jej kanał:klik

4. Tess Christine


Kanał Tess jest dla osób, które interesują się modą, znajdziecie tam mnóstwo inspiracji. Stworzyła ona świetna serie "Get the Look", gdzie pokazuje jak w tańszy sposób można ubrać się jak sławni ludzie. Znajdziecie tam, też kilka porad odnośnie makijażu, jej tutoriale są najlepsze. 

                                           

Jej kanał:klik

5. Aspyn+Parker



Tworzą oni głównie vlogi. Aspyn prowadzi swój osobny kanał, tak samo jak Parker ale on dopiero zaczyna. W zeszłym roku wzięli ślub, teraz mieszkają razem i zaczynają wielką przygodę. Ich kanał jest dla osób, które lubią poświęcić czas żeby oglądnąć przyjemne filmiki o wydarzeniach z życia, a dzieję się dużo.


                                        
Ich kanał:klik

6. Beautycrush


Uwielbiam jej wyczucie stylu. Jest taki klasyczny. Z normalny, takich zwyczajnych elementów każdej garderoby potrafi zestawić coś niesamowitego. Ma tez świetne filmiki o makijażu. Ponadto można podszkolić swój brytyjski akcent, ponieważ jest to jedyna youtuberka z tej listy, która pochodzi z Wielkiej Brytanii.



Jej kanał:klik



Co wy oglądacie na YT? MAcie swoich ulubionych youtuberów?

15 komentarze

  1. Oglądam z nich beautycrush, my life as eva i Bethany Mota <33 na inne kanały też zajrzę ;D
    Poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście??
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę zajrzeć na te kanały, ponieważ wydają się świetne :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. To też są moi ulubieni youtuberzy:)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowości na www.twinslife.pl (klik):*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo rzadko oglądam coś na YT, przeważnie nie mam po prostu czasu :/
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Świetnie napisane ^^ Szukałam takiego bloga, na pewno zostanę na dłużej, świetna stylizacja ;* Zapraszam na konkurs! http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią zajrzę na kanały wymienionych youtuberów. :)

    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kocham ogladac Eve, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię Bethany ! :D
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę zobaczyć te osoby które poleciłaś ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądam wszystkie Panie ale Eve lubię najbardziej ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądam wszystkie Panie ale Eve lubię najbardziej ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Obejrzę z ciekawości, bo ostatnio jakoś znudziły mnie polskie vlogerki :) Obserwuję i zapraszam do mnie :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń