#6 Faves

środa, lutego 24, 2016

"Wielkie nadzieję stwarzają wielkich ludzi".- Thomas Fuller

1. Filmik

Justin Bieber & James Corden’s Post- Grammys Drive



2. Piosenka

Majid Jordan- Learn From Each Other



3. Zdjęcie


4. Konto
Shasha, amerykańska youtuberka opublikowała ostatnio film z Kalem. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, wiec z ciekawości weszłam na jego kanał i muszę przyznać, że nie tworzy za często, ale jak już coś publikuję to robi to naprawdę duże wrażenie i jest naprawdę zabawne. Polecam zobaczyć, głównie są tam filmiki z jego wyjazdów.


5. Blog
Od pewnego czasu regularnie odwiedzam jedne blog i komentuje każdy nowy post, a mowa o tym blogu-feel-that-moments. Bardzo lubię czytać to co autorka ma nam do przekazania, ma w wielu sprawach te same poglądy co ja. Zdjęcia na blogu są świetne, a stylizację, które prezentuję to całkowicie mój styl. Gorąco pozdrawiam autorkę tego bloga :3 

12 komentarze

  1. Hello from Spain: fabulous proposals. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmik najlepszy :D To zdjęcie też :))
    ZAPRASZAM DO MNIE (JEŚLI MASZ OCHOTĘ ZADAJ MI PYTANIE DO Q&A) Karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy post :)
    oby tak dalej
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tego bloga;3
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. weszłam w polecanego bloga i rzeczywiście jakoś zdjęc megaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cześć :) jeśli jesteś zainteresowana obserwacją za obserwację, daj znać u mnie na blogu!

    www.alsastylla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wpadnę na tego bloga ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię tego bloga ! :D
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajni inspirujący ulubieńcy! :D melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń