Shadowhunters

niedziela, stycznia 17, 2016



12 stycznia został wyemitowany pierwszy odcinek nowego serialu "Shadowhunters". Serial ten jest oparty na serii książek Dary Anioła. W 2013 roku powstał film na podstawie pierwszej części "Dary Anioła: Miasto kości", jednak nie doczekał on się kontynuacji. Byłam trochę zawiedziona kiedy dowiedziałam się, że zamiast kolejnych części filmu pojawi się serial, ponieważ mi ta ekranizacja się bardzo spodobała.


Obejrzałam już dwa odcinki i muszę przyznać, że znajduję prawie tyle samo pozytywów co i negatywów. Najtrudniejsze było dla mnie to, że obsada jest całkowicie inna niż w filmie. Mooim zdaniem to mogli już zostawić tą obsadę taką jaka była. W serialu najbardziej nie podoba mi się aktorka grająca Clary Fray- Kat McNamara. Jak dla mnie całkowicie nie pasuję do tej postaci, a jej gra wydaję mi się taka sztuczna. Mam ogromną nadzieję, że w następnych odcinkach moje odczucia względem niej się zmienią. Jednak aktorka grająca Isabelle o wiele bardziej mi się podoba niż ta, która grała ja w filmie. Emeraude Toubia jest znacznie bardziej wyrazista i właśnie tak jak jej postać jest opisana w książce. Co do reszty aktorów to odnoszę się jeszcze tak neutralnie, chociaż do tego, że Jace Wayland gra ktoś inny niż Jamie Campbell Bower to nie mogę się przyzwyczaić.



Oczywiście wprowadzono też parę zmian. Pojawiły się nowe postacie, co moim zdaniem nie był  złym posunięciem. akcja rozwija się bardzo szybko w porównaniu do książki. Niektóre watki są też trochę inaczej przedstawione, z czego niezbyt jestem zadowolona. Póki co serial nie zapowiada się aż tak, jak myślałam że będzie.







Oglądaliście już "Shadowhunters"? Macie może w planach zapoznać się z tym intrygującym światem? 



10 komentarze

  1. Zaciekawiłaś mnie.
    Zapraszam do mnie ----> http://wchmurach12.blogspot.com/
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że obsada w filmie była fajniejsza (Lily <3) ale jeszcze nie wciągnęłam się w ten serial…

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze okazji obejrzeć, ale mam w planie w najbliższym czasie to uczynić :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam, że serial jest naprawdę dobry :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również o tym nie słyszałem, ale wydaje się ciekawe :D
    Pozdrawiam, Krystian ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też oglądam :) Nie jestem przekonana do Clary, aktorka nie pasuje mi nijak do reszty. Co do Jacea to mega podoba mi się ten aktor mimo, że jestem fanką Jamiego :) Isabelle, Alec, Magnus i Simon też wywołali u mnie pozytywne odczucia. Mi jak narazie bardzo się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się naprawdę ciekawy :) W ferie może się skuszę.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę oglądnąć ten serial. Kocham Dary Anioła <3
    PS:Masz przepiękny wygląd bloga :)
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam oba odcinki i bardzo się zawiodłam :/ Najgorsza w tym wszystkim jest gra aktorki, która wciela się w Clary. Katastrofa! Z bólem dotrwałam do końca drugiego odcinka i jedyne co mi się podobało, to postać Bane'a. Chyba nie odważę się na kolejny odcinek, a szkoda, bo serię uwielbiam! <3 Najbardziej kocham Bane'a, Alec'a oraz oczywiście Jace'a. A jaka jest Twoja ulubiona postać? :)

    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń