Premiery filmowe|2016

niedziela, stycznia 31, 2016


W tym roku jest już parę filmów na które czekam w szczególności. Z racji tego, że w tym miesiącu nie pojawił się post z serii "repertuar miesiąca" postanowiłam, że pokaże wam filmy do których premiery odliczam już dni.

1. Batman vs Superman

Batman i superman w jednym filmie, czy może być coś lepszego?  Jestem naprawdę ciekawa tego jak ten 'konflikt' się rozwiąże i oczywiście nie mogę się doczekać, aby ujrzeć Henrego Cavilla w duecie z Ben Affleck. 
Premiera: 1 kwietnia 2016 rok



2. Deadpool

Ryan Reynolds w takim wydaniu to coś co trzeba zobaczyć. Zwiastun strasznie zachęca mnie do obejrzenia tego filmu przez zawarty tam humor (tak jak dla mnie jest on smieszny).
Premiera: 12 luty 2016 rok




3. X-Men: Apocalypse

Ta seria filmów jest jedna z moich ulubionych i obejrzenia kolejnej części nie mogę sobie odmówić. Po zwiastunie zanosi się na fenomenalny seans. 
Premiera: 20 maja 2016 rok



4. Suicide Squad

Tutaj to nawet nie ma o czym mówić, na to obowiązkowo się wybieram do kina. 
Premiera: 12 sierpnia 2016 rok



5. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć 

Powrót do krainy Harrego Pottera, ale bez Harrego. Za to w głównej roli Eddie Redmayne. Kolejną historie związana ze światem magii chętnie poznam.
Premiera: 18 listopada 2016 rok



6. Niezgodna: Wierna

Na poprzedniej części byłam w kinie i nie wybaczę sobie jeżeli na tą też się nie udam. Mimo, że znam zakończenie to i tak chce się dowiedzieć co dokładnie się wydarzy. 
Premiera: 18 marca 2016 rok

Na jakie filmy w tym roku wy czekacie najbardziej? 




5 komentarze

  1. W sumie niespecjalnie orientuje się w tego rocznych premierach więc będę sprawdzać na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie ciekawi film "Batman vs Superman". Najbardziej czekałam na film "Las samobójców", jednak teraz nie potrafiłam znaleźć czasu, by pójść do kina. ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy będzie genialny ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne filmy będą.
    Pierwszy brzmi ciekawie.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że nowe filmy w tym roku mnie ie zawiodą ;3
    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń